Ακούμε εδώ και καιρό τα περί αναβάθμισης της Πληροφορικής σε όλη την εκπαίδευση και, τελικά, η μόνη “αναβάθμιση” είναι η “προαγωγή” του μαθήματος στο Γυμνάσιο στη Β’ ομάδα μαθημάτων…
Είναι απαραίτητο (εν έτει 2020…) να δοθούν επιπλέον ώρες στην Πληροφορική και να υπάρχει ο χρόνος για εμβάθυνση τόσο σε κομμάτια της επιστήμης της Πληροφορικής (εντελώς ενδεικτικά: ανάλυση προβλήματος, αλγόριθμοι, προγραμματισμός, δίκτυα) όσο και ανάπτυξης δεξιοτήτων χρήσης ΤΠΕ. Όταν για πιστοποίηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ σε ενήλικες προβλέπονται σεμινάρια μερικών δεκάδων ωρών, πως μπορούμε να περιμένουμε ότι με 24-25 (συχνά και λιγότερα) 45λεπτά τη χρονιά οι μαθητές θα έρθουν σε ουσιαστική επαφή με όλα αυτά τα αντικείμενα;
Ακούμε εδώ και καιρό τα περί αναβάθμισης της Πληροφορικής σε όλη την εκπαίδευση και, τελικά, η μόνη “αναβάθμιση” είναι η “προαγωγή” του μαθήματος στο Γυμνάσιο στη Β’ ομάδα μαθημάτων… Είναι απαραίτητο (εν έτει 2020…) να δοθούν επιπλέον ώρες στην Πληροφορική και να υπάρχει ο χρόνος για εμβάθυνση τόσο σε κομμάτια της επιστήμης της Πληροφορικής (εντελώς ενδεικτικά: ανάλυση προβλήματος, αλγόριθμοι, προγραμματισμός, δίκτυα) όσο και ανάπτυξης δεξιοτήτων χρήσης ΤΠΕ. Όταν για πιστοποίηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ σε ενήλικες προβλέπονται σεμινάρια μερικών δεκάδων ωρών, πως μπορούμε να περιμένουμε ότι με 24-25 (συχνά και λιγότερα) 45λεπτά τη χρονιά οι μαθητές θα έρθουν σε ουσιαστική επαφή με όλα αυτά τα αντικείμενα;