Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΙΩΤΗ | 6 Μαΐου 2020, 00:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αφορμή αυτή την κρίσιμη συγκυρία που βιώνουμε αντιληφθήκαμε πόσο σημαντικό είναι να έχουμε την ικανότητα να καταλαβαίνουμε αυτό που συμβαίνει. Η πληθώρα των πληροφοριών, τα μεγέθη που ανακοινώνονται σε καθημερινή βάση απαιτούν κριτική σκέψη.Ως εργαζομένη αλλά και ως πολίτης έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει μεγάλο έλλειμμα γνώσεων για την διαχείριση του λόγου και την κατανόηση των εννοιών.Είναι επιτακτική η ανάγκη το σχολείο να στηρίξει και να ενισχύσει τους βασικούς πυλώνες της εκπαίδευσης την γλώσσα και τα μαθηματικά αφού η γλώσσα καλλιεργεί το λόγο και τα μαθηματικά την σκέψη.Στην καθημερινότητά μας, στην δουλειά μας, στις συναλλαγές μας παντού χρειαζόμαστε τις στοιχειώδης γνώσεις μαθηματικών και στατιστικής που δυστυχώς δεν τις έχουμε. Μακάρι το υπουργείο να εντάξει εκτός από το μάθημα της γλώσσας (ενταγμένο ήδη ) και το μάθημα των μαθηματικών στα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών σε όλες τις κατευθύνσεις προκειμένου να αποκτήσουν οι μαθητές ως αυριανοί πολίτες και επιστήμονες κριτική ικανότητα και σκέψη. Με εκτίμηση Αναστασία Γιώτη Δημόσιος Υπάλληλος