Ως εκπαιδευτικός και ως μητέρα και κάτοχος πτυχιών σε 3 ξένες γλώσσες, θεωρώ πως η διδασκαλία των αγγλικών από το νηπιαγωγείο δε συνάδει ούτε με το αναλυτικό πρόγραμμα πολύ δε περισσότερο ούτε με τις ανάγκες των νηπίων. Εϊναι κίνηση εντυπωσιασμού, χωρίς ουσία, σχολικοποιεί το νηπιαγωγείο και αφαιρεί ζωτικό χρόνο από τη ζωή του νηπίου, που θα μπορεί να αξοποιηθεί για τον εμπλουτισμό και την ορθότερη χρήση της ελληνικής γλώσσας, με σκοπό να το βοηθήσει να εκφράζει τα συναισθήματα, τις ανάγκες τις απόψεις του και να βελτιώνει την επικοινωνία με τους γύρω του.
Ως εκπαιδευτικός και ως μητέρα και κάτοχος πτυχιών σε 3 ξένες γλώσσες, θεωρώ πως η διδασκαλία των αγγλικών από το νηπιαγωγείο δε συνάδει ούτε με το αναλυτικό πρόγραμμα πολύ δε περισσότερο ούτε με τις ανάγκες των νηπίων. Εϊναι κίνηση εντυπωσιασμού, χωρίς ουσία, σχολικοποιεί το νηπιαγωγείο και αφαιρεί ζωτικό χρόνο από τη ζωή του νηπίου, που θα μπορεί να αξοποιηθεί για τον εμπλουτισμό και την ορθότερη χρήση της ελληνικής γλώσσας, με σκοπό να το βοηθήσει να εκφράζει τα συναισθήματα, τις ανάγκες τις απόψεις του και να βελτιώνει την επικοινωνία με τους γύρω του.