Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θεοδωρίδου Ελισάβετ | 6 Μαΐου 2020, 00:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με βάση την 11χρονη εμπειρία μου ως νηπιαγωγός και έχοντας δουλέψει τόσο με 24 όσο και με λιγότερα παιδιά, θεωρώ ότι ο αριθμός 16 θα έπρεπε να είναι ο μέγιστος και όχι ο ελάχιστος αριθμός μαθητών μια νηπιακής τάξης. Ο μεγάλος αριθμός μαθητών δεν επιτρέπει τη δημιουργία στενων διαπροσωπικών σχέσεων τόσο των μαθητών μεταξύ τους όσο και των μαθητών με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Επιπλέον, ο μεγάλος αριθμός μαθητών δεν επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να αφιερώσει επαρκή χρόνο στον κάθε μαθητή ξεχωριστά ώστε να καλύψει τις ιδιαίτερες μαθησιακές και συναισθηματικές του ανάγκες. Επίσης, είναι σημαντικό ο αριθμός των μαθητών μια τάξης να διαμορφώνεται ανάλογα με το εμβαδόν της σχολικής αίθουσας. Δεδομένου ότι η σχολική αίθουσα αποτελεί τον δεύτερο εκπαιδευτικό, δε θα πρέπει να καλύπτεται στην πλειονότητά της από τραπέζια λόγω του μεγαλου αριθμου μαθητών αλλά να υπάρχει επαρκής χωρος για τη δημιουργία κέντρων μάθησης (γωνιων) που θα προσφέρουν ποικίλα γνωστικά ερεθίσματα στα παιδια και θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενός ευχαριστου και δημιουργικού περιβάλλοντος που θα ωθήσει τα παιδιά να υιοθετήσουν μια θετική στάση προς το σχολείο και τη μάθηση γενικοτερα.