Η κάθε ηλικία επιστημονικά έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις δικές της ανάγκες. Το να προσπαθήσουν να προβληματιστούν τα παιδάκια μας για την (ανύπαρκτη σε αυτήν την ηλικία) σεξουαλικότητά τους από το νηπιαγωγείο είναι κάτι τουλάχιστον παράλογο. Ως γονείς θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να υπερασπιστούμε την φύση τους και τις πραγματικές τους ανάγκες. Συνεπώς, διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η κάθε ηλικία επιστημονικά έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις δικές της ανάγκες. Το να προσπαθήσουν να προβληματιστούν τα παιδάκια μας για την (ανύπαρκτη σε αυτήν την ηλικία) σεξουαλικότητά τους από το νηπιαγωγείο είναι κάτι τουλάχιστον παράλογο. Ως γονείς θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να υπερασπιστούμε την φύση τους και τις πραγματικές τους ανάγκες. Συνεπώς, διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.