«Εκπαιδευτικοί οι οποίοι διορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 22 του ν. 817/1978 (Α΄ 170) μπορούν να τοποθετούνται σε Γραφείο Συντονιστή με πλήρες ωράριο.».
Στο νωθρό επιχείρημα, που θα θέσουν κάποιοι, ότι τα σχολεία του εξωτερικού πρέπει να στελεχώνονται με εκπαιδευτικούς οι οποίοι έρχονται από την Ελλάδα και να είναι στο εξωτερικό για ορισμένα χρόνια, αλλά και να ανανεώνονται, ώστε να μεταφέρουν τον ελληνικό «αέρα» και ότι αν στα σχολεία προσληφθούν ομογενείς οι οποίοι έζησαν όλη τη ζωή τους στο εξωτερικό, οι μαθητές δεν θα μπορέσουν να πάρουν όσα μπορούν από έναν εκπαιδευτικό που ήρθε από την Ελλάδα και δεν θα μπορέσουν να προετοιμαστούν για την ελληνική πραγματικότητα, θα ανταπαντήσω με την εμπειρία των γονέων του εξωτερικού, οι οποίοι υπήρξαν μάρτυρες των τεράστιων δυσκολιών εύρεσης σπιτιού, συνεννόησης με αρχές της εκάστοτε χώρας, γλώσσας, νοοτροπίας κλπ. των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι φυσικά επέλεξαν για οικονομικούς λόγους την απόσπαση στο εξωτερικό. Όποιος/α αποφοίτησε ο ίδιος/ίδια από τα σχολεία του εξωτερικού στα οποία θα κληθεί να διδάξει, σπούδασε στα ίδια Πανεπιστήμια με έναν αποσπασμένο, επιπλέον όμως έχει απόλυτη γνώση της χώρας, της γλώσσας σε υψηλό επίπεδο κλπ. Και άλλωστε εν έτη 2020 με την δυνατότητα της Τεχνολογίας(ηλεκτρονικές εφημερίδες,δορυφορική τηλεόραση και μετεκπαίδευση εξ αποστάσεως κλπ.σίγουρα οι ομογενείς έχουν άριστη γνώση της ελληνικής πραγματικότητας!!!)
Οι ομογενείς εκπαιδευτικοί απόφοιτοι Πανεπιστημίων ,εδώ και 30 χρόνια ,από το 1990,ίδρυσαν Συλλόγους, διεκδικώντας την πρόσληψή τους ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές για την κάλυψη κενών ωρών με βάση την επετηρίδα της Ελλάδας. Θέλουν πραγματικά να στηρίξουν τα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και αγωνίζονται για αυτά μέσω των Συλλόγων Γονέων ως μέλη.
Θα μπορούσε να υπάρξει ειδικός πίνακας υποψήφιων ομογενών εκπαιδευτικών ανά πόλη με ελληνικό σχολείο, με βάση την προ.υπηρεσία και να τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες.Αν φυσικά, κάποιοι από αυτούς αφήσουν τις δουλειές τους σε γερμανικές εταιρίες, εργοδότες κλπ.για να δουλέψουν με ασύμφορο μισθό και συνθήκες αβεβαιότητας για την επόμενη σχολική χρονιά…
Λόγω κορονοιού , ίσως το Υπουργείο θα έπρεπε να αναλογιστεί τα τεράστια μελλοντικά κενά στα ελληνόγλωσσα σχολεία του εξωτερικού, καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί θα θελήσουν να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης και ήδη πολλοί(λόγω της μη καταβολής επιμισθίου για 4 συν 2 έτη ,υπέγραψαν λήψη συμβολαίου της οικίας τους!!)…
Μακάρι να μην δούμε πάλι την επόμενη σχολική χρονιά τα ίδια( και πολύ πολύ μεγαλύτερα) τραγικά κενά…οι γονείς φοβούνται κενά όχι μόνο σε εκπαιδευτικούς ,αλλά και σε διευθυντές/τριες…!
Γονέας παιδιών /μαθητών ελληνικού σχολείου εξωτερικού
«Εκπαιδευτικοί οι οποίοι διορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 22 του ν. 817/1978 (Α΄ 170) μπορούν να τοποθετούνται σε Γραφείο Συντονιστή με πλήρες ωράριο.». Στο νωθρό επιχείρημα, που θα θέσουν κάποιοι, ότι τα σχολεία του εξωτερικού πρέπει να στελεχώνονται με εκπαιδευτικούς οι οποίοι έρχονται από την Ελλάδα και να είναι στο εξωτερικό για ορισμένα χρόνια, αλλά και να ανανεώνονται, ώστε να μεταφέρουν τον ελληνικό «αέρα» και ότι αν στα σχολεία προσληφθούν ομογενείς οι οποίοι έζησαν όλη τη ζωή τους στο εξωτερικό, οι μαθητές δεν θα μπορέσουν να πάρουν όσα μπορούν από έναν εκπαιδευτικό που ήρθε από την Ελλάδα και δεν θα μπορέσουν να προετοιμαστούν για την ελληνική πραγματικότητα, θα ανταπαντήσω με την εμπειρία των γονέων του εξωτερικού, οι οποίοι υπήρξαν μάρτυρες των τεράστιων δυσκολιών εύρεσης σπιτιού, συνεννόησης με αρχές της εκάστοτε χώρας, γλώσσας, νοοτροπίας κλπ. των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι φυσικά επέλεξαν για οικονομικούς λόγους την απόσπαση στο εξωτερικό. Όποιος/α αποφοίτησε ο ίδιος/ίδια από τα σχολεία του εξωτερικού στα οποία θα κληθεί να διδάξει, σπούδασε στα ίδια Πανεπιστήμια με έναν αποσπασμένο, επιπλέον όμως έχει απόλυτη γνώση της χώρας, της γλώσσας σε υψηλό επίπεδο κλπ. Και άλλωστε εν έτη 2020 με την δυνατότητα της Τεχνολογίας(ηλεκτρονικές εφημερίδες,δορυφορική τηλεόραση και μετεκπαίδευση εξ αποστάσεως κλπ.σίγουρα οι ομογενείς έχουν άριστη γνώση της ελληνικής πραγματικότητας!!!) Οι ομογενείς εκπαιδευτικοί απόφοιτοι Πανεπιστημίων ,εδώ και 30 χρόνια ,από το 1990,ίδρυσαν Συλλόγους, διεκδικώντας την πρόσληψή τους ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές για την κάλυψη κενών ωρών με βάση την επετηρίδα της Ελλάδας. Θέλουν πραγματικά να στηρίξουν τα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και αγωνίζονται για αυτά μέσω των Συλλόγων Γονέων ως μέλη. Θα μπορούσε να υπάρξει ειδικός πίνακας υποψήφιων ομογενών εκπαιδευτικών ανά πόλη με ελληνικό σχολείο, με βάση την προ.υπηρεσία και να τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες.Αν φυσικά, κάποιοι από αυτούς αφήσουν τις δουλειές τους σε γερμανικές εταιρίες, εργοδότες κλπ.για να δουλέψουν με ασύμφορο μισθό και συνθήκες αβεβαιότητας για την επόμενη σχολική χρονιά… Λόγω κορονοιού , ίσως το Υπουργείο θα έπρεπε να αναλογιστεί τα τεράστια μελλοντικά κενά στα ελληνόγλωσσα σχολεία του εξωτερικού, καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί θα θελήσουν να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης και ήδη πολλοί(λόγω της μη καταβολής επιμισθίου για 4 συν 2 έτη ,υπέγραψαν λήψη συμβολαίου της οικίας τους!!)… Μακάρι να μην δούμε πάλι την επόμενη σχολική χρονιά τα ίδια( και πολύ πολύ μεγαλύτερα) τραγικά κενά…οι γονείς φοβούνται κενά όχι μόνο σε εκπαιδευτικούς ,αλλά και σε διευθυντές/τριες…! Γονέας παιδιών /μαθητών ελληνικού σχολείου εξωτερικού