Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Συλλογος Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου, Σχολή Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. | 6 Μαΐου 2020, 00:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα. Υπουργέ, Mετά λύπης μας διαπιστώνουμε ότι δεν αναφέρεται πουθενά ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός στο νέο νομοσχέδιο. Παρ όλες τις εξαγγελίες για την αναγκαιότητα της οπτικοακουστικής παιδείας στην τυπική εκπαίδευση, η συνεχής παράλειψη του κινηματογράφου ως παιδαγωγικό εργαλείο, δείχνει την αδιαφορία στην ατομική πλήρωση και την ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδησης των νέων. Η τέχνη του κινηματογράφου είναι για την οπτικοακουστική γλώσσα ό,τι είναι η λογοτεχνία για τη γραπτή γλώσσα. Από τη μια, είναι θησαυρός γνώσεων και τρόπων, οπτικών και αφηγηματικών μορφών, μνήμης και ταυτοτήτων. Από την άλλη, αποτελεί το βασικό εργαστήριο πειραματισμού και καινοτομίας στην οπτικοακουστική γλώσσα. Γι’ αυτό, ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός δεν μπορεί παρά να συνδέεται με την τέχνη του κινηματογράφου. Ο Σύλλογος μας διεκδικεί τη δημιουργία εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ Οπτικοακουστικών και την εισαγωγή διακριτού μαθήματος κινηματογράφου στα αναλυτικά προγράμματα της Α'βάθμιας και Β'βάθμιας, με στόχο οι μαθητές να γίνουν ενσυνείδητοι, ενεργοί και κριτικοί χρήστες της οπτικοακουστικής γλώσσας και μέτοχοι του πολιτισμικού πλούτου και της δημιουργικής διαδικασίας της κινηματογραφικής τέχνης. Με εκτίμηση, Συλλογος Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου, Σχολή Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.