Αγαπητή κ Υπουργέ,
Γράφω για να εκφράσω την αντίθεση μου στην ρύθμιση που αποσκοπεί την εισαγωγή εξετάσεων κατά τη μετάβαση από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο αντίστοιχο Πρότυπο Λύκειο. Πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μια πράξη που αιφνιδιάζει και δημιουργεί άγχος και αίσθημα αδικίας σε μαθητές που φοιτούν σε πρότυπο Γυμνάσιο αλλά και στις οικογένειές τους, καθώς ήδη έχουν υποβληθεί πολύ πρόσφατα σε σκληρή δοκιμασία για την εισαγωγή τους σε αυτό, πιστεύοντας μάλιστα ότι εξασφάλιζαν εξαετή φοίτηση σε πρότυπο σχολείο. Μήπως για την αναβάθμιση του πρότυπου σχολείου, δεν είναι μάλλον η ανά τρία έτη αξιολόγηση των μαθητών, αλλά η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η κατά τα προβλεπόμενα συστηματική αξιολόγηση των διδασκόντων; Μήπως η ρύθμιση αυτή δημιουργεί αμφιβολίες για την ίδια την ποιότητα του πρότυπου Γυμνασίου αλλά και συνάμα είναι αποτρεπτική για μαθητές και τους γονείς τους να μπουν στη διαδικασία για μια θέση σε πρότυπο σχολείο; Η δυνατότητα άλλωστε φοίτητης σε περισσότερους μαθητές δεν δίνεται με την διεκδίσηση των ήδη λιγοστών θέσεων αλλά με την δημιουργία περισσοτέρων προτύπων σχολείων σε όλη τη χώρα.
Αγαπητή κ Υπουργέ, Γράφω για να εκφράσω την αντίθεση μου στην ρύθμιση που αποσκοπεί την εισαγωγή εξετάσεων κατά τη μετάβαση από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο αντίστοιχο Πρότυπο Λύκειο. Πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μια πράξη που αιφνιδιάζει και δημιουργεί άγχος και αίσθημα αδικίας σε μαθητές που φοιτούν σε πρότυπο Γυμνάσιο αλλά και στις οικογένειές τους, καθώς ήδη έχουν υποβληθεί πολύ πρόσφατα σε σκληρή δοκιμασία για την εισαγωγή τους σε αυτό, πιστεύοντας μάλιστα ότι εξασφάλιζαν εξαετή φοίτηση σε πρότυπο σχολείο. Μήπως για την αναβάθμιση του πρότυπου σχολείου, δεν είναι μάλλον η ανά τρία έτη αξιολόγηση των μαθητών, αλλά η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η κατά τα προβλεπόμενα συστηματική αξιολόγηση των διδασκόντων; Μήπως η ρύθμιση αυτή δημιουργεί αμφιβολίες για την ίδια την ποιότητα του πρότυπου Γυμνασίου αλλά και συνάμα είναι αποτρεπτική για μαθητές και τους γονείς τους να μπουν στη διαδικασία για μια θέση σε πρότυπο σχολείο; Η δυνατότητα άλλωστε φοίτητης σε περισσότερους μαθητές δεν δίνεται με την διεκδίσηση των ήδη λιγοστών θέσεων αλλά με την δημιουργία περισσοτέρων προτύπων σχολείων σε όλη τη χώρα.