Αξιότιμοι Κύριοι
Με έκπληξη πληροφορούμαι τις προτεινόμενες αλλαγές στο χώρο της εκπαίδευσης. Λόγω προσωπικών σπουδών ειδικοτήτων,εξειδικεύσεων, μεταπτυχιακών και πολύχρονης επαγγελματικής εμπειρίας θα επικεντρωθώ μόνο στο θέμα της ψυχολογίας των μαθητών. Μέσα από την αγχώδη βάσανο των εξετάσεων και ανεξαρτήτου αποτελέσματος θα αναγκαστούν να διακόψουν
όποιες σχέσεις φιλίας, ευγενούς άμιλλας, γνωριμίας, οικειότητας, χωροταξικότητας περιβάλλοντος έχουν ήδη διαμορφώσει.
Επειδή στην προσωπική μαθητική μου ζωή έχω βιώσει ανάλογα συναισθήματα δηλαδή αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος με αλλαγή πόλεων λόγω μεταθέσεων των γονέων,τώρα σαν γονέας μαθήτριας Ά Γυμνασίου του ΠΣΠΘ έρχομαι να αντιμετωπίσω την πιθανότητα αλλαγής του, λόγω ενδεχόμενης αποτυχίας σε διενέργεια εξετάσεων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.Όπως γνωρίζετε καλά η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι η πιο ψυχοφθόρα συναισθηματική αλλαγή και η υπέρτατη τιμωρία για μαθητή λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς.
Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να υφίσταται αυτή η αμφιβολία μαθητικής πορείας σαν δαμόκλειο σπάθη στην σκέψη του κάθε μαθητή.Στην ήδη επιβαρυμένη σκέψη ,όταν οι καιροί που διανύουμε δεν είναι καθόλου μενετοί σε τέτοιου είδους αλλαγές.Η ήδη επιβαρυμένη ψυχολογία,λόγω της παγκόσμιας κατάστασης, ο εγκλεισμός στο σπίτι, η αναγκαστική εξοικείωση με τις σύγχρονες τεχνικές δεξιότητες για καλύτερη ανταπόκριση στις επίκαιρες μαθησιακές ανάγκες, η απομόνωση από γνωστούς ,φίλους και συγγενείς,έρχεται σαν συμπλήρωμα μια διετή αβεβαιότητα για το αποτέλεσμα των εξετάσεων.Ανεξαρτήτου αποτελέσματος
οι εξετάσεις θα καταστρέψουν τον ανθρώπινο, σχολικό, συμμαθητικό συνεκτικό ιστό με αρνητικές επιπτώσεις στην ευαίσθητη παιδικοεφηβική ηλικία.
Θα ήθελα σας παρακαλώ να επανεξετάσετε με περισσότερη σύνεση το προτεινόμενο νομοσχέδιο.
Μία πρόταση θα ήταν, αν επιμείνετε στις αρχικές σας προτάσεις, η αναδρομικότητα, η έγκαιρη δηλαδή γνωστοποίηση των εξετάσεων.
Έτσι όλη η μαθητική κοινότητα θα είναι έγκαιρα ενήμερη,ευαισθητοποιημένη και υποψιασμένη με κινήσεις σύμφωνα με το συμφέρον του κάθε γονέα - κηδεμόνα για τα παιδιά του.Εξάλλου στις πολλές αλλαγές στο χώρο της παιδείας όλες είχαν μια αναδρομική ισχύ 3-4 ετών. Απλά τηρείστε τους βασικούς όρους και κανόνες.
Η απόφαση δική σας αλλά παρακαλώ μετά από σώφρονα σκέψη και λεπτομερή καταμέτρηση των θετικών και αρνητικών επιπτώσεων.
Ιωάννης Παξιμαδάκης
Τομεάρχης Ν.Υ. Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών Τ.Ε.Π.
Γ.Ν.Παπαγεωργίου
Αξιότιμοι Κύριοι Με έκπληξη πληροφορούμαι τις προτεινόμενες αλλαγές στο χώρο της εκπαίδευσης. Λόγω προσωπικών σπουδών ειδικοτήτων,εξειδικεύσεων, μεταπτυχιακών και πολύχρονης επαγγελματικής εμπειρίας θα επικεντρωθώ μόνο στο θέμα της ψυχολογίας των μαθητών. Μέσα από την αγχώδη βάσανο των εξετάσεων και ανεξαρτήτου αποτελέσματος θα αναγκαστούν να διακόψουν όποιες σχέσεις φιλίας, ευγενούς άμιλλας, γνωριμίας, οικειότητας, χωροταξικότητας περιβάλλοντος έχουν ήδη διαμορφώσει. Επειδή στην προσωπική μαθητική μου ζωή έχω βιώσει ανάλογα συναισθήματα δηλαδή αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος με αλλαγή πόλεων λόγω μεταθέσεων των γονέων,τώρα σαν γονέας μαθήτριας Ά Γυμνασίου του ΠΣΠΘ έρχομαι να αντιμετωπίσω την πιθανότητα αλλαγής του, λόγω ενδεχόμενης αποτυχίας σε διενέργεια εξετάσεων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.Όπως γνωρίζετε καλά η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι η πιο ψυχοφθόρα συναισθηματική αλλαγή και η υπέρτατη τιμωρία για μαθητή λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς. Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να υφίσταται αυτή η αμφιβολία μαθητικής πορείας σαν δαμόκλειο σπάθη στην σκέψη του κάθε μαθητή.Στην ήδη επιβαρυμένη σκέψη ,όταν οι καιροί που διανύουμε δεν είναι καθόλου μενετοί σε τέτοιου είδους αλλαγές.Η ήδη επιβαρυμένη ψυχολογία,λόγω της παγκόσμιας κατάστασης, ο εγκλεισμός στο σπίτι, η αναγκαστική εξοικείωση με τις σύγχρονες τεχνικές δεξιότητες για καλύτερη ανταπόκριση στις επίκαιρες μαθησιακές ανάγκες, η απομόνωση από γνωστούς ,φίλους και συγγενείς,έρχεται σαν συμπλήρωμα μια διετή αβεβαιότητα για το αποτέλεσμα των εξετάσεων.Ανεξαρτήτου αποτελέσματος οι εξετάσεις θα καταστρέψουν τον ανθρώπινο, σχολικό, συμμαθητικό συνεκτικό ιστό με αρνητικές επιπτώσεις στην ευαίσθητη παιδικοεφηβική ηλικία. Θα ήθελα σας παρακαλώ να επανεξετάσετε με περισσότερη σύνεση το προτεινόμενο νομοσχέδιο. Μία πρόταση θα ήταν, αν επιμείνετε στις αρχικές σας προτάσεις, η αναδρομικότητα, η έγκαιρη δηλαδή γνωστοποίηση των εξετάσεων. Έτσι όλη η μαθητική κοινότητα θα είναι έγκαιρα ενήμερη,ευαισθητοποιημένη και υποψιασμένη με κινήσεις σύμφωνα με το συμφέρον του κάθε γονέα - κηδεμόνα για τα παιδιά του.Εξάλλου στις πολλές αλλαγές στο χώρο της παιδείας όλες είχαν μια αναδρομική ισχύ 3-4 ετών. Απλά τηρείστε τους βασικούς όρους και κανόνες. Η απόφαση δική σας αλλά παρακαλώ μετά από σώφρονα σκέψη και λεπτομερή καταμέτρηση των θετικών και αρνητικών επιπτώσεων. Ιωάννης Παξιμαδάκης Τομεάρχης Ν.Υ. Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών Τ.Ε.Π. Γ.Ν.Παπαγεωργίου