Ως γονέας μαθητή προτύπου αλλά και ως απόφοιτος προτύπου ο ίδιος, θεωρώ πως η διάσπαση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δύο κύκλους με ενδιάμεσο διαγωνισμό, δεν εξυπηρετεί καθόλου τον ίδιο το σκοπό της ύπαρξης αυτών των σχολείων.
Ο εξαναγκασμός των παιδιών του γυμνασίου στο να διαγωνιστούν με τη διαδικασία των εξετάσεων για τη συνέχιση των σπουδών τους στο Λύκειο του σχολείου που φοιτούν, θα τα αποσπάσει από την ίδια τη μαθησιακή διαδικασία. Μοιραία θα επικεντρωθούν στη μελέτη των εξεταζόμενων μαθημάτων αδιαφορώντας για την παρακολούθηση των μαθημάτων του σχολείου τους. Το πιο πιθανό είναι ότι θα απευθυνθούν σε ιδιωτικά φροντιστήρια για την προετοιμασία τους, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Αυτή η σπατάλη χρόνου και ενέργειας για μια ακόμη φορά στη διάρκεια της μαθητικής ζωής, δεν θα επιτρέψει την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων που καλλιεργούνται στη διάρκεια των σπουδών τους. Οι δυνατότητες των παιδιών των προτύπων θα εξαντληθούν για μια ακόμη φορά στη μη παραγωγική διαδικασία μιας εξέτασης.
Για το λόγο αυτό παρακαλώ η διαδικασία μετάβασης των μαθητών των προτύπων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, να παραμείνει ως έχει.
με εκτίμηση
Χ.Ε.
Ως γονέας μαθητή προτύπου αλλά και ως απόφοιτος προτύπου ο ίδιος, θεωρώ πως η διάσπαση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε δύο κύκλους με ενδιάμεσο διαγωνισμό, δεν εξυπηρετεί καθόλου τον ίδιο το σκοπό της ύπαρξης αυτών των σχολείων. Ο εξαναγκασμός των παιδιών του γυμνασίου στο να διαγωνιστούν με τη διαδικασία των εξετάσεων για τη συνέχιση των σπουδών τους στο Λύκειο του σχολείου που φοιτούν, θα τα αποσπάσει από την ίδια τη μαθησιακή διαδικασία. Μοιραία θα επικεντρωθούν στη μελέτη των εξεταζόμενων μαθημάτων αδιαφορώντας για την παρακολούθηση των μαθημάτων του σχολείου τους. Το πιο πιθανό είναι ότι θα απευθυνθούν σε ιδιωτικά φροντιστήρια για την προετοιμασία τους, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Αυτή η σπατάλη χρόνου και ενέργειας για μια ακόμη φορά στη διάρκεια της μαθητικής ζωής, δεν θα επιτρέψει την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων που καλλιεργούνται στη διάρκεια των σπουδών τους. Οι δυνατότητες των παιδιών των προτύπων θα εξαντληθούν για μια ακόμη φορά στη μη παραγωγική διαδικασία μιας εξέτασης. Για το λόγο αυτό παρακαλώ η διαδικασία μετάβασης των μαθητών των προτύπων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, να παραμείνει ως έχει. με εκτίμηση Χ.Ε.