Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. | 6 Μαΐου 2020, 00:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η άποψη ότι τα Λατινικά είναι «νεκρή γλώσσα» δεν υφίσταται γιατί δεν διδασκόμαστε τη λατινική και την αρχαία ελληνική γλώσσα ούτε για να κάνουμε τους υπαλλήλους ξενοδοχείου ούτε τους μεταφραστές. Τις διδασκόμαστε για να γνωρίσουμε τον πολιτισμό των δύο λαών, η ζωή των οποίων τίθεται ως βάση του παγκόσμιου πολιτισμού. Επίσης, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι μαθητές της Θεωρητικής κατεύθυνσης είναι δύσκολο και επίπονο να εξετάζονται σε δύο μαθήματα που απαιτούν αποστήθιση (Ιστορία και Κοινωνιολογία). Τα Λατινικά καταπολεμούν τη φλυαρία πολλών θεωρητικών αντικειμένων, ενδυναμώνουν τη μνήμη και οξύνουν την κριτική ικανότητα των μαθητών. Απαραίτητη θεωρείται ωστόσο η ανανέωση των σχολικών εγχειριδίων .