Με τη διάταξη αυτή ελλοχεύει κίνδυνος τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία να αποτελέσουν τελικά παράγοντα ανισοτήτων και υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης στο σύνολό της, επιτελώντας στην πράξη αντίθετο σκοπό από αυτόν που επιδιώκεται. Η δημιουργία σχολείων δύο ταχυτήτων δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για μια ισχυρή καθολική, δημόσια και δωρεάν παιδεία. Ένας σύγχρονος και ορθός εκπαιδευτικός σχεδιασμός θα έπρεπε να αποβλέπει στην προαγωγή της καινοτομίας από όλα τα δημόσια σχολεία και όχι μόνο από μερικά.
Με τη διάταξη αυτή ελλοχεύει κίνδυνος τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία να αποτελέσουν τελικά παράγοντα ανισοτήτων και υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης στο σύνολό της, επιτελώντας στην πράξη αντίθετο σκοπό από αυτόν που επιδιώκεται. Η δημιουργία σχολείων δύο ταχυτήτων δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για μια ισχυρή καθολική, δημόσια και δωρεάν παιδεία. Ένας σύγχρονος και ορθός εκπαιδευτικός σχεδιασμός θα έπρεπε να αποβλέπει στην προαγωγή της καινοτομίας από όλα τα δημόσια σχολεία και όχι μόνο από μερικά.