Ευχαριστούμε που μας δίνετε την δυνατότητα να εκφράσουμε τη γνώμη μας. Πιστεύω ότι κάθε γνώση πρέπει να δίνεται στην κατάλληλη ηλικία, με κατάλληλο τρόπο και οπωσδήποτε προσαρμοσμένη στην αντιληπτική ικανότητα κάθε μαθητή. Εάν ορίζουμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ως γνώση αναπαραγωγικής δεξιότητας, αυτό σίγουρα δεν θα πρέπει να απευθύνεται σε νήπια (γιατί δεν έχουν τέτοιες αναλυτικές αναζητήσεις). Πολύ περισσότερο εάν υπονοείται ότι θα αναλυθούν θέματα έμφυλης ταυτότητας, επιλογής φύλλου και άλλα συναφή. Αυτά ούτε για το Γυμνάσιο δεν είναι κατάλληλα. Πολύ πιο χρήσιμο θα ήταν να μιλήσουν για τις διαφορές των δύο φύλλων (θέμα που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο από την εποχή του Φρόυντ), ώστε να μπορέσουν να δικαιολογήσουν τις αντιδράσεις του/της συντρόφου τους και να τους οδηγήσουν στον αμοιβαίο σεβασμό. Για την αναπαραγωγική διαδικασία βλέπουν αρκετά στην τηλεόραση καθημερινά. Για τη διαφορετική ψυχοσύνθεση ανδρών και γυναικών όμως, που καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό, απ' τις διαφορετικές ορμόνες και την δομή του εγκεφάλου, δεν τους μιλά αναλυτικά κανείς. Η έλλειψη αυτής της γνώσης οδηγεί στα διαζύγια, στις διαλυμένες οικογένειες και στην ανικανότητα σὔναψης ουσιαστικών σχέσεων εμπιστοσύνης.
Κανείς επίσης δε μιλά στα παιδιά για την έννοια της θυσίας σε μια σχέση, παρά μόνο για την προσωπική απόλαυση.
Να υπενθυμίσω στην υπουργό Παιδείας κυρία Κεραμέως, ότι και η ίδια είχε υποσχεθεί στους πολύτεκνους γονείς ότι θα αποκλείσει τις θεματικές των ύποπτων "διαφορετικοτήτων" που είχαν παρεισφρήσει στο Γυμνάσιο με το μανδύα των "Θεματικών Εβδομάδων". Μην τις ξαναβάζουμε τώρα πάλι απ' το παράθυρο!
Θα ήθελα να προτείνω ως μια δραστηριότητα πολύ απαραίτητη και την επαφή με τη γη: Δεξιότητες καλλιέργειας καλλωπιστικών φυτών ή οπωροφόρων δέντρων. Η παιδεία της φύσης είναι πολύ χρησιμότερη από τις δεξιότητες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στις ξένες γλώσσες.
Σας ευχαριστούμε πολύ.
Ευχαριστούμε που μας δίνετε την δυνατότητα να εκφράσουμε τη γνώμη μας. Πιστεύω ότι κάθε γνώση πρέπει να δίνεται στην κατάλληλη ηλικία, με κατάλληλο τρόπο και οπωσδήποτε προσαρμοσμένη στην αντιληπτική ικανότητα κάθε μαθητή. Εάν ορίζουμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ως γνώση αναπαραγωγικής δεξιότητας, αυτό σίγουρα δεν θα πρέπει να απευθύνεται σε νήπια (γιατί δεν έχουν τέτοιες αναλυτικές αναζητήσεις). Πολύ περισσότερο εάν υπονοείται ότι θα αναλυθούν θέματα έμφυλης ταυτότητας, επιλογής φύλλου και άλλα συναφή. Αυτά ούτε για το Γυμνάσιο δεν είναι κατάλληλα. Πολύ πιο χρήσιμο θα ήταν να μιλήσουν για τις διαφορές των δύο φύλλων (θέμα που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο από την εποχή του Φρόυντ), ώστε να μπορέσουν να δικαιολογήσουν τις αντιδράσεις του/της συντρόφου τους και να τους οδηγήσουν στον αμοιβαίο σεβασμό. Για την αναπαραγωγική διαδικασία βλέπουν αρκετά στην τηλεόραση καθημερινά. Για τη διαφορετική ψυχοσύνθεση ανδρών και γυναικών όμως, που καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό, απ' τις διαφορετικές ορμόνες και την δομή του εγκεφάλου, δεν τους μιλά αναλυτικά κανείς. Η έλλειψη αυτής της γνώσης οδηγεί στα διαζύγια, στις διαλυμένες οικογένειες και στην ανικανότητα σὔναψης ουσιαστικών σχέσεων εμπιστοσύνης. Κανείς επίσης δε μιλά στα παιδιά για την έννοια της θυσίας σε μια σχέση, παρά μόνο για την προσωπική απόλαυση. Να υπενθυμίσω στην υπουργό Παιδείας κυρία Κεραμέως, ότι και η ίδια είχε υποσχεθεί στους πολύτεκνους γονείς ότι θα αποκλείσει τις θεματικές των ύποπτων "διαφορετικοτήτων" που είχαν παρεισφρήσει στο Γυμνάσιο με το μανδύα των "Θεματικών Εβδομάδων". Μην τις ξαναβάζουμε τώρα πάλι απ' το παράθυρο! Θα ήθελα να προτείνω ως μια δραστηριότητα πολύ απαραίτητη και την επαφή με τη γη: Δεξιότητες καλλιέργειας καλλωπιστικών φυτών ή οπωροφόρων δέντρων. Η παιδεία της φύσης είναι πολύ χρησιμότερη από τις δεξιότητες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στις ξένες γλώσσες. Σας ευχαριστούμε πολύ.