Είμαι φιλόλογος σε ένα Πρότυπο Λύκειο Αθηνών πολυετούς παράδοσης. Η προσωπική μου ιστορία είναι η εξής: Διδακτορικές σπουδές στην Αμερική, ενναετή απόσπαση σε τομέα Παιδαγωγικών Ελληνικού Πανεπιστημίου, τοποθέτηση με 5ετή θητεία σε Πειραματικό σχολείο Κρήτης (2013) και (κατόπιν αναγκαστικής παραίτησης μου μετά από 4 χρόνια λόγω σοβαρής ασθένειας και τελικά κατάληξης της μητέρας μου στην Αθήνα), απόσπαση επί 4 συναπτά έτη σε Πρότυπο Λύκειο της Αθήνας.
Τόσο κατά την τοποθέτηση μου για πλήρωση θέσης ΠΕ2 με πενταετή θητεία σε Πειραματικό Σχολείο Κρήτης (αρ. απόφ. 72822/Δ1/29-05-2013), όσο και κατά τις επόμενες αποσπάσεις μου (από το 2016 μέχρι σήμερα) έχω αξιολογηθεί θετικά με αξιολόγηση ειδικού φακέλου μέσω μοριοδότησης επιστημονικού, εκπαιδευτικού έργου και δημοσιεύσεων.
ΘΕΩΡΩ ότι το νέο πολυνομοσχέδιο δεν αφήνει καμμία δυνατότητα--ούτε σ' εμένα ούτε και σε άλλους συναδέλφους στην παρόμοια κατάσταση με μένα--να διεκδικήσουμε με προτεραιότητα επί θητεία τις θέσεις στις οποίες έτσι κι αλλιώς υπηρετούμε τόσα χρόνια. Δεν υπάρχει ούτε μια μνεία για την περίπτωση όσων από μας έχουν αξιολογηθεί θετικά στο παρελθόν, έτσι ώστε να μοριοδοτηθούμε αντίστοιχα για τα χρόνια προυπηρεσίας μας στα σχολεία αυτά. Επιπλέον, όχι μόνο δεν προβλέπεται η δυνατότητα κάλυψης των κενών από τους ηδη υπηρετούντες στα σχολεία αυτά για το επόμενο έτος, αλλά τουναντίον
την ίδια στιγμή αφήνεται να εννοηθεί ότι θα αξιολογηθούμε για άλλη μια φορά με φάκελο αξιολόγησηςαπό μηδενική βάση.
ΘΕΩΡΩ ότι η επί συναπτά έτη θετική μου αξιολόγησή ως αποσπασμένη με τα ίδια κριτήρια με τους επι θητεία, αλλά και η προσωπική μου θετική αξιολόγηση επι θητεία το 2013, δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία ότι με το παρόν νομοσχέδιο αναιρείται η ίδια μου η προυπηρεσία και οι προηγούμενες συναπτές αξιολογήσεις μου από τις αντίστοιχες επιτροπές ΔΕΠΠΣ! Είναι παράλογο!
Ο υψηλός βαθμός επιστημονικής μας κατάρτισης, η κριτική σκέψη στην οποία εκπαιδεύουμε τους μαθητές, η συνεχή μας ενασχόληση με τους επιμέρους επιστημονικούς μας τομείς μας δίνουν τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε σε καινοτόμες δράσεις, συνεργασίες με την Τριτοβάθμια εκπάιδευση και με ευρωπαικά προγράμματα, άρα να συμβάλλουμε στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης.
Για όλους τους παραπάνω λόγους δηλώνω ότι το παρόν πολυνομοσχέδιο συνιστά αδικία για όσους από μας υπηρετούμε επι χρόνια αυτά τα σχολεία υψηλών απαιτήσεων με αυταπάρνηση και αίσθηση επιστημονικής δεοντολογίας και διδακτικού καθήκοντος υπό το καθεστώς απόσπασης και αβεβαιότητας (από το 2016 και 2018). Αιτούμαι τη μοριοδότηση των παρελθοντικών χρόνων θετικής αξιολόγησης και τοποθέτησης στα σχολεία αυτά και τη συνέχιση της απόσπάσής μας χωρίς επιπρόσθετη αξιολόγηση εν μέσω πανδημίας για το επόμενο ετος.
Αιτούμαι την κάλυψη της Πολιτείας και τη μέριμνά της για όσους από μας-- μαζί με τους συναδέλφους επι θητεία-- υπηρετούμε το θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών με πίστη σ' αυτά, εκπαιδεύοντας τους μελλοντικούς επιστήμονες.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Είμαι φιλόλογος σε ένα Πρότυπο Λύκειο Αθηνών πολυετούς παράδοσης. Η προσωπική μου ιστορία είναι η εξής: Διδακτορικές σπουδές στην Αμερική, ενναετή απόσπαση σε τομέα Παιδαγωγικών Ελληνικού Πανεπιστημίου, τοποθέτηση με 5ετή θητεία σε Πειραματικό σχολείο Κρήτης (2013) και (κατόπιν αναγκαστικής παραίτησης μου μετά από 4 χρόνια λόγω σοβαρής ασθένειας και τελικά κατάληξης της μητέρας μου στην Αθήνα), απόσπαση επί 4 συναπτά έτη σε Πρότυπο Λύκειο της Αθήνας. Τόσο κατά την τοποθέτηση μου για πλήρωση θέσης ΠΕ2 με πενταετή θητεία σε Πειραματικό Σχολείο Κρήτης (αρ. απόφ. 72822/Δ1/29-05-2013), όσο και κατά τις επόμενες αποσπάσεις μου (από το 2016 μέχρι σήμερα) έχω αξιολογηθεί θετικά με αξιολόγηση ειδικού φακέλου μέσω μοριοδότησης επιστημονικού, εκπαιδευτικού έργου και δημοσιεύσεων. ΘΕΩΡΩ ότι το νέο πολυνομοσχέδιο δεν αφήνει καμμία δυνατότητα--ούτε σ' εμένα ούτε και σε άλλους συναδέλφους στην παρόμοια κατάσταση με μένα--να διεκδικήσουμε με προτεραιότητα επί θητεία τις θέσεις στις οποίες έτσι κι αλλιώς υπηρετούμε τόσα χρόνια. Δεν υπάρχει ούτε μια μνεία για την περίπτωση όσων από μας έχουν αξιολογηθεί θετικά στο παρελθόν, έτσι ώστε να μοριοδοτηθούμε αντίστοιχα για τα χρόνια προυπηρεσίας μας στα σχολεία αυτά. Επιπλέον, όχι μόνο δεν προβλέπεται η δυνατότητα κάλυψης των κενών από τους ηδη υπηρετούντες στα σχολεία αυτά για το επόμενο έτος, αλλά τουναντίον την ίδια στιγμή αφήνεται να εννοηθεί ότι θα αξιολογηθούμε για άλλη μια φορά με φάκελο αξιολόγησηςαπό μηδενική βάση. ΘΕΩΡΩ ότι η επί συναπτά έτη θετική μου αξιολόγησή ως αποσπασμένη με τα ίδια κριτήρια με τους επι θητεία, αλλά και η προσωπική μου θετική αξιολόγηση επι θητεία το 2013, δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία ότι με το παρόν νομοσχέδιο αναιρείται η ίδια μου η προυπηρεσία και οι προηγούμενες συναπτές αξιολογήσεις μου από τις αντίστοιχες επιτροπές ΔΕΠΠΣ! Είναι παράλογο! Ο υψηλός βαθμός επιστημονικής μας κατάρτισης, η κριτική σκέψη στην οποία εκπαιδεύουμε τους μαθητές, η συνεχή μας ενασχόληση με τους επιμέρους επιστημονικούς μας τομείς μας δίνουν τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε σε καινοτόμες δράσεις, συνεργασίες με την Τριτοβάθμια εκπάιδευση και με ευρωπαικά προγράμματα, άρα να συμβάλλουμε στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Για όλους τους παραπάνω λόγους δηλώνω ότι το παρόν πολυνομοσχέδιο συνιστά αδικία για όσους από μας υπηρετούμε επι χρόνια αυτά τα σχολεία υψηλών απαιτήσεων με αυταπάρνηση και αίσθηση επιστημονικής δεοντολογίας και διδακτικού καθήκοντος υπό το καθεστώς απόσπασης και αβεβαιότητας (από το 2016 και 2018). Αιτούμαι τη μοριοδότηση των παρελθοντικών χρόνων θετικής αξιολόγησης και τοποθέτησης στα σχολεία αυτά και τη συνέχιση της απόσπάσής μας χωρίς επιπρόσθετη αξιολόγηση εν μέσω πανδημίας για το επόμενο ετος. Αιτούμαι την κάλυψη της Πολιτείας και τη μέριμνά της για όσους από μας-- μαζί με τους συναδέλφους επι θητεία-- υπηρετούμε το θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών με πίστη σ' αυτά, εκπαιδεύοντας τους μελλοντικούς επιστήμονες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ