Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Παργινός | 6 Μαΐου 2020, 00:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιέπαινη η ενίσχυση των κλασικών γλωσσών τόσο στο Γυμνάσιο με την επαναφορά των Αρχαίων Ελληνικών ως εξεταζόμενου μαθήματος στις προαγωγικές εξετάσεις όσο και με τη διετή διδασκαλία και εξέταση των Λατινικών στο πλαίσιο της αξιολόγησης για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο των μαθητών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Σε μια εποχή κατά την οποία επιζητούνται "δεξιότητες" καλό είναι να θυμόμαστε όλοι ότι η γλώσσα δεν είναι εργαλείο διεκπεραιωτικής χρησιμοθηρίας, αλλά ξεδίψασμα του νου, άνωση προς ό, τι ανώτερο μας κάνει Ανθρώπους, πεδίο άσκησης και καλλιέργειας της αισθητικής μας. Ευελπιστώ σε βελτίωση των διδακτικών εγχειριδίων της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο κυρίως ως προς την επιλογή κειμένων θελκτικών ως προς τα νοήματα και όχι απωθητικών λόγω της υπερβάλλουσας δυσκολίας τους. Παραλλήλως με την εύστοχη επιλογή των Λατινικών ως εξεταζόμενου μαθήματος για την Θεωρητική Κατεύθυνση εκτιμώ πως υπάρχει χώρος και για την Κοινωνιολογία ενδεχομένως ως πρόσθετου εξεταζόμενου μαθήματος επιλογής για ορισμένες σχολές με τις οποίες υπάρχει έντονη συνάφεια Υ. Γ. : ο νους τρέχει στον μαθητή της Γ'Γυμνασίου που, ελλείψει στοιχειώδους γνώσης του γλωσσικού φαινομένου της δάσυνσης, θεωρούσε πως ο "ανθέλληνας" είναι ο Έλληνας ο οποίος αγαπάει τα λουλούδια...