Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμούΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Παντούση | 6 Μαΐου 2020, 00:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι από τα σοβαρότερα προβλήματα που καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίσουμε στο σχολείο. Η διαχείριση υποθέσεων σχολικού εκφοβισμού απαιτεί κατάρτιση, την οποία οι εκπαιδευτικοί, συνήθως, δεν έχουμε. Απαιτείται, λοιπόν, σχεδιασμός μιας ολοκληρωμένης πολιτικής που θα εμπλέκει όλους τους παράγοντες που περιλαμβάνονται στη σχολική κοινότητα (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητικά συμβούλια) και όχι ευκαιριακά μέτρα ούτε βέβαια αυστηροποίηση του συστήματος ποινών. Θέσπιση του θεσμού του σχολικού ψυχολόγου, τακτικές επιμορφωτικές δράσεις των εκπαιδευτικών, οργάνωση σεμιναρίων για τους γονείς και τους κηδεμόνες, ενημέρωση των μαθητών/τριών σε θέματα σχετικά με τα έμφυλα στερεότυπα, υλοποίηση βιωματικών δράσεων σε τακτική βάση, ακόμα και ένταξή τους στο ωρολόγιο πρόγραμμα, είναι μερικά μόνο από τα μέτρα που θα μπορούσε κανείς να προτείνει.