Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής στο πλαίσιο των προπτυχιακών σπουδών έχουν παρακολουθήσει μαθήματα «παιδαγωγικής και διδακτικής της κίνησης, η φιλοσοφία και το σκεπτικό των οποίων βασίζεται στις αρχές της συμπερίληψης, της ένταξης, της διαθεματικότητας και της εξατομίκευσης»,γεγονός που το επιβεβαιώνουν και οι Σ.Ε.Φ.Α.Α., ενώ πολλοί από αυτούς έχουν και εμπειρία διδασκαλίας φυσικών δραστηριοτήτων με παιγνιώδη τρόπο σε νήπια σε προγράμματα μαζικού αθλητισμού (Δήμων,σωματείων, γυμναστηρίων κ.α.), αλλά και σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία κ.α. Η πρόσληψη εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του δημόσιου νηπιαγωγείου και θα δώσει στα νήπια που φοιτούν σε δημόσια τη δυνατότητα που έχουν οι συνομήλικοι τους που φοιτούν σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία να συμμετέχουν σε φυσικές δραστηριότητες που οργανώνονται από εξειδικευμένους στο αντικείμενο εκπαιδευτικούς.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής στο πλαίσιο των προπτυχιακών σπουδών έχουν παρακολουθήσει μαθήματα «παιδαγωγικής και διδακτικής της κίνησης, η φιλοσοφία και το σκεπτικό των οποίων βασίζεται στις αρχές της συμπερίληψης, της ένταξης, της διαθεματικότητας και της εξατομίκευσης»,γεγονός που το επιβεβαιώνουν και οι Σ.Ε.Φ.Α.Α., ενώ πολλοί από αυτούς έχουν και εμπειρία διδασκαλίας φυσικών δραστηριοτήτων με παιγνιώδη τρόπο σε νήπια σε προγράμματα μαζικού αθλητισμού (Δήμων,σωματείων, γυμναστηρίων κ.α.), αλλά και σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία κ.α. Η πρόσληψη εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του δημόσιου νηπιαγωγείου και θα δώσει στα νήπια που φοιτούν σε δημόσια τη δυνατότητα που έχουν οι συνομήλικοι τους που φοιτούν σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία να συμμετέχουν σε φυσικές δραστηριότητες που οργανώνονται από εξειδικευμένους στο αντικείμενο εκπαιδευτικούς.