Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκη | 6 Μαΐου 2020, 00:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι η Κοινωνιολογία πρέπει να παραμείνει έναντι των Λατινικών. Τα παιδιά μόνο κερδισμένα μπορούν να είναι μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού. Αν και ανήκω στον κλάδο της Πληροφορικής και από πολλούς μπορεί να θεωρηθώ ως τεχνοκράτης δεν παύω όμως να είμαι εκπαιδευτικός. Και ως εκπαιδευτικός παρατηρώ ότι τα παιδιά δεν έχουν αναπτυγμένη κριτική σκέψη και ικανότητα. Δεν μπορούν να αντιληφθούν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην καθημερινότητα. Αδυνατούν να προτείνουν λύσεις σε κοινωνικά προβλήματα. Δεν είναι δυνατόν να αναφερόμαστε σε τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών και να μην υπάρχει το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Χρειαζόμαστε επαγρυπνισμένη νεολαία κι αυτό θα προκύψει μόνο μέσα από ένα μάθημα όπως η Κοινωνιολογία.