Τὸν πολιτισμὸ τοῦ λαοῦ μας πρέπει νὰ ὑπηρετεῖ καὶ νὰ διδάσκει τὸ ἑλληνικὸ σχολεῖο, κι ὄχι ἀγνοῶντάς τον νὰ τὸν ὑποτιμᾶ καὶ ξενομανιακὰ νὰ τὸν παρασιωπᾶ. Γιατὶ ὁ πολιτισμὸς αὐτὸς ἔχει δυναμισμὸ, τρέφει πρῶτα ψυχὲς γιὰ νὰ στερεώσει καὶ νὰ ἀναπτύξει μετὰ καὶ σώματα. Κι ὁ πολιτισμὸς αὐτὸς λειτουργεῖ μέσα ἀπὸ προσωπικὲς σχέσεις, ἔχει οἰκογένεια, μάνα καὶ πατέρα, γειτονιὰ καὶ κοινότητα, Λεωνίδα καὶ Ἐφιάλτη, Θεὀ καὶ διἀβολο, ἐκεὶ μαθαίνουμε τὴ ζωἠ μέσα ἀπὸ σωστὰ καὶ λάθη, άρετὲς κι ἀδυναμίες.Στὴ σύγχρονη κοινωνία τῆς πατρίδας μας ἔχουμε ἀνάγκη νὰ στηρίξουμε τοὺς γονεῖς γιὰ νὰ εἶναι πιὸ κοντὰ στὰ παιδιά τους, νὰ ἔχουν χρόνο νὰ τὰ βλέπουν, νὰ τὰ ἀκοῦν, νὰ παίζουν, νὰ συνομιλοῦν μαζί τους λύνοντας ἀπορίες, ἀπαντῶντας ἐρωτήσεις, ψάχνοντας καὶ μαθαίνοντας διὰ βίου μαζὶ μὲ τὰ παιδιά τους γιὰ ἀπαντήσεις καὶ νὰ χτίζουν τὴ ζωή μαζί τους μὲ εἰλικρίνεια, ἁπλότητα, γονικὸ ἐνδιαφέρον, ἀγωνία καὶ ἀγάπη. Δὲν ἔχουμε ἀνάγκη ἀπὸ ξενόφερτους big brothers νὰ μᾶς πουλοῦν ἀπρόσωπα προγράμματα, θεωρίες τοῦ γραφείου καὶ ἔρευνες ποὺ δὲν ξέρουν τί νὰ ἐρευνοῦν, γιὰ νὰ μᾶς μαθαίνουν πῶς νἀ "μαθαίνουν" τάχα τὰ παιδιά μας ἄν εἶναι ἄνδρες ἤ γυναίκες ἤ κάτι ἄλλο ἀνύπαρκτο, πῶς νὰ ψευτοερωτεύονται, νὰ ψευτοαγαποῦνε,νὰ ψευτοζοῦνε ...Ὄχι, λοιπόν, στὴ σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγηση στὸ νηπιαγωγεῖο, σὲ καμμιὰ σχολικὴ βαθμίδα. Γνώση τοῦ ἑαυτοῦ τους ὁλόκληρου καὶ ὄχι κατακερματισμό του καὶ ἡδονικὴ ἥ ἀδιάκριτη ἐπεξεργασία τῶν θραυσμάτων τοῦ ἑαυτοῦ τους χρειάζονται τὰ παιδιά.
Τὸν πολιτισμὸ τοῦ λαοῦ μας πρέπει νὰ ὑπηρετεῖ καὶ νὰ διδάσκει τὸ ἑλληνικὸ σχολεῖο, κι ὄχι ἀγνοῶντάς τον νὰ τὸν ὑποτιμᾶ καὶ ξενομανιακὰ νὰ τὸν παρασιωπᾶ. Γιατὶ ὁ πολιτισμὸς αὐτὸς ἔχει δυναμισμὸ, τρέφει πρῶτα ψυχὲς γιὰ νὰ στερεώσει καὶ νὰ ἀναπτύξει μετὰ καὶ σώματα. Κι ὁ πολιτισμὸς αὐτὸς λειτουργεῖ μέσα ἀπὸ προσωπικὲς σχέσεις, ἔχει οἰκογένεια, μάνα καὶ πατέρα, γειτονιὰ καὶ κοινότητα, Λεωνίδα καὶ Ἐφιάλτη, Θεὀ καὶ διἀβολο, ἐκεὶ μαθαίνουμε τὴ ζωἠ μέσα ἀπὸ σωστὰ καὶ λάθη, άρετὲς κι ἀδυναμίες.Στὴ σύγχρονη κοινωνία τῆς πατρίδας μας ἔχουμε ἀνάγκη νὰ στηρίξουμε τοὺς γονεῖς γιὰ νὰ εἶναι πιὸ κοντὰ στὰ παιδιά τους, νὰ ἔχουν χρόνο νὰ τὰ βλέπουν, νὰ τὰ ἀκοῦν, νὰ παίζουν, νὰ συνομιλοῦν μαζί τους λύνοντας ἀπορίες, ἀπαντῶντας ἐρωτήσεις, ψάχνοντας καὶ μαθαίνοντας διὰ βίου μαζὶ μὲ τὰ παιδιά τους γιὰ ἀπαντήσεις καὶ νὰ χτίζουν τὴ ζωή μαζί τους μὲ εἰλικρίνεια, ἁπλότητα, γονικὸ ἐνδιαφέρον, ἀγωνία καὶ ἀγάπη. Δὲν ἔχουμε ἀνάγκη ἀπὸ ξενόφερτους big brothers νὰ μᾶς πουλοῦν ἀπρόσωπα προγράμματα, θεωρίες τοῦ γραφείου καὶ ἔρευνες ποὺ δὲν ξέρουν τί νὰ ἐρευνοῦν, γιὰ νὰ μᾶς μαθαίνουν πῶς νἀ "μαθαίνουν" τάχα τὰ παιδιά μας ἄν εἶναι ἄνδρες ἤ γυναίκες ἤ κάτι ἄλλο ἀνύπαρκτο, πῶς νὰ ψευτοερωτεύονται, νὰ ψευτοαγαποῦνε,νὰ ψευτοζοῦνε ...Ὄχι, λοιπόν, στὴ σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγηση στὸ νηπιαγωγεῖο, σὲ καμμιὰ σχολικὴ βαθμίδα. Γνώση τοῦ ἑαυτοῦ τους ὁλόκληρου καὶ ὄχι κατακερματισμό του καὶ ἡδονικὴ ἥ ἀδιάκριτη ἐπεξεργασία τῶν θραυσμάτων τοῦ ἑαυτοῦ τους χρειάζονται τὰ παιδιά.