Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χατζηβασιλειάδου Δέσποινα | 6 Μαΐου 2020, 00:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Περαιτέρω αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη συνεπάγεται περαιτέρω υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας. Ήδη οι εκπαιδευτικοί αγκομαχώντας παλεύουμε να ανταπεξέλθουμε στα πολυάριθμα επίπεδα και διαφορετικές ανάγκες των μαθητών λαμβάνοντας υπόψη και τη συνεχόμενη αύξηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Πόσα ακόμα χρόνια θα είναι μοναδικός γνώμονας της εκπαιδευτικής πολιτικής η εξοικονόμηση χρημάτων; Εκπαιδευτικοί πλασιέ που μετακινούνται σε 2, 3 έως και 7 (!) σχολεία. Απόκρυψη κενών για μεταθέσεις, αφού σπάνια προκύπτουν 12 ώρες σε μία σχολική μονάδα, αλλά κενά υπάρχουν συνολικά στα σχολεία. Κάλυψη πάγιων και μόνιμων αναγκών με αναπληρωτές που συμφέρουν καλύτερα. Απαρχαιωμένα ή κακής ποιότητας σχολικά εγχειρίδια. Αν δεν αυξηθούν οι δαπάνες για την παιδεία δεν μπορεί να υπάρξει αναβάθμιση στην ποιότητά της.