Αγαπητοί κύριοι,
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο. Πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη βαθμίδα η οποία τηρεί και εφαρμόζει μία διδακτική πορεία βασιζόμενη στα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης ηλικίας. Η έντονη και άνευ ορίων φαντασία των παιδιών μπορεί να εκτροχιάσει το όλο εγχείρημά σας. Σύμφωνα με τον Παπανούτσο «δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσεις στα παιδιά για το σεξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς».
Αυτό που είναι πολύ σημαντικό και το οποίο έχει επισημανθεί κατά καιρούς από αναρίθμητους ψυχολόγους και παιδαγωγούς είναι η αντίληψη της ταυτότητας του παιδιού. Είμαι αγόρι ή είμαι κορίτσι. Τρίτο φύλο δεν υπάρχει ως προς τα δικά τους ατομικά χαρακτηριστικά. Τι παραπάνω μπορεί να διδάξει ένας παιδαγωγός στα παιδιά αυτής της ηλικίας εκτός από το σεβασμό στο αντίθετο φύλο αλλά και σε κάθε άνθρωπο που έχει μία ιδιαιτερότητα (αναπηρία, έλλειψη αγαθών, διαφορετική συμπεριφορά) και είναι διαφορετικός από αυτό. Οι σεξουαλικές προτιμήσεις των μεγάλων δεν αφορούν και δεν θα πρέπει να αγγίζουν τον κόσμο των παιδιών.
Είμαστε εκεί για να στηρίξουμε παιδιά με προβλήματα οικονομικά, προβλήματα υγείας, αντιμετώπιση ποικίλων διαταραχών, φοβίες γονέων και ξεσπάσματα φόβου ή άγχους των παιδιών.
Είμαστε παρόντες για να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά να αντιληφθούν τον κόσμο που τα περιβάλλει, να κατανοήσουν το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον, να μάθουν να εκφράζονται ελεύθερα και να πειραματίζονται για να εξάγουν συμπεράσματα και να αποκτήσουν κριτική σκέψη.
Αγαπητοί κύριοι, Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο. Πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη βαθμίδα η οποία τηρεί και εφαρμόζει μία διδακτική πορεία βασιζόμενη στα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης ηλικίας. Η έντονη και άνευ ορίων φαντασία των παιδιών μπορεί να εκτροχιάσει το όλο εγχείρημά σας. Σύμφωνα με τον Παπανούτσο «δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσεις στα παιδιά για το σεξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς». Αυτό που είναι πολύ σημαντικό και το οποίο έχει επισημανθεί κατά καιρούς από αναρίθμητους ψυχολόγους και παιδαγωγούς είναι η αντίληψη της ταυτότητας του παιδιού. Είμαι αγόρι ή είμαι κορίτσι. Τρίτο φύλο δεν υπάρχει ως προς τα δικά τους ατομικά χαρακτηριστικά. Τι παραπάνω μπορεί να διδάξει ένας παιδαγωγός στα παιδιά αυτής της ηλικίας εκτός από το σεβασμό στο αντίθετο φύλο αλλά και σε κάθε άνθρωπο που έχει μία ιδιαιτερότητα (αναπηρία, έλλειψη αγαθών, διαφορετική συμπεριφορά) και είναι διαφορετικός από αυτό. Οι σεξουαλικές προτιμήσεις των μεγάλων δεν αφορούν και δεν θα πρέπει να αγγίζουν τον κόσμο των παιδιών. Είμαστε εκεί για να στηρίξουμε παιδιά με προβλήματα οικονομικά, προβλήματα υγείας, αντιμετώπιση ποικίλων διαταραχών, φοβίες γονέων και ξεσπάσματα φόβου ή άγχους των παιδιών. Είμαστε παρόντες για να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά να αντιληφθούν τον κόσμο που τα περιβάλλει, να κατανοήσουν το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον, να μάθουν να εκφράζονται ελεύθερα και να πειραματίζονται για να εξάγουν συμπεράσματα και να αποκτήσουν κριτική σκέψη.