ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με την θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης!! Ως γονέας παιδιών σε νηπιακή ηλικία, δεν θα δεχτώ να συμμετάσχουν τα παιδιά μου!!
Είναι απαράδεκτο να γίνονται διεργασίες ώστε να εισαχθεί σαν μάθημα από την τόσο μικρή και ΑΘΩΑ ηλικία του Νηπιαγωγείου! Τα παιδιά, ειδικά αυτής της ηλικιακής κατηγορίας, δεν θα έπρεπε να επιφορτίζονται με ζητήματα αυτής της φύσεως, καθώς είναι πλήρως ανώριμα (ψυχολογικά και σωματικά) να επεξεργαστούν και να καταλάβουν ουσιαστικά τα θέματα αυτά. Το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει είναι πολλά και ανεπανόρθωτα ψυχολογικά τραύματα ή/και παρανοήσεις για θέματα σχέσεων και οικογένειας.
Έχει ήδη γίνει στο παρελθόν παρόμοια ενημέρωση σε παιδιά δημοτικού και, από μαρτυρίες γονέων, τα αποτελέσματα ήταν καταστροφικά!
Τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη από σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο! Έχουν ανάγκη από ΠΑΙΔΕΙΑ! Να μάθουν σωστή χρήση της γλώσσας! Να μάθουν ιστορία, γεωγραφία! Τα σχολεία είναι ήδη ελλιπή σε δασκάλους/καθηγητές! Δεν καλύπτεται ποτέ η διδακτέα ύλη, παρά μόνο ότι χρειάζεται για τις προαγωγικές και πανελλαδικές εξετάσεις!
Η νέοι σήμερα δεν γνωρίζουν ούτε πως και γιατί πρέπει να γίνει η αρχειοθέτηση εγγράφων σε απόλυτη αλφαβητική σειρά. Κάποιοι δεν γνωρίζουν καν τί είναι η απόλυτη αλφαβητική σειρά!! Δεν γνωρίζουν να αλλάξουν μια λάμπα! Ένα λάστιχο στο αυτοκίνητο!
Θέλετε να εισάγετε εργαστήρια δεξιοτήτων;!
Να εισάγετε εργαστήρια σε όλα τα σχολεία για Ρομποτική, STEM/STEAM, Νεανική Επιχειρηματικότητα, Γνωριμία με τα Επαγγέλματα, Καλές τέχνες (θέατρο, εικαστικά, μουσική, χορός), Εθελοντισμό, Εθελοντική Αιμοδοσία, Περιβαλλοντική Αγωγή, Κυκλοφοριακή Αγωγή, Πρώτες Βοήθειες, Αυτοάμυνα, Αντιμετώπιση Κρίσιμων Καταστάσεων (πυρκαγιά, σεισμός κλπ.), Νοηματική Γλώσσα, Οικιακή Οικονομία, Βασικές γνώσεις μαγειρικής, Βασικές γνώσεις ραπτικής, Βασικές γνώσεις μηχανολογίας και πολλά άλλα!
Δεξιότητες που χρειάζονται πρακτικά στην καθημερινότητά τους ως ανεξάρτητα και αυτοεξυπηρετούμενα μέλη της κοινωνίας.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με την θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης!! Ως γονέας παιδιών σε νηπιακή ηλικία, δεν θα δεχτώ να συμμετάσχουν τα παιδιά μου!! Είναι απαράδεκτο να γίνονται διεργασίες ώστε να εισαχθεί σαν μάθημα από την τόσο μικρή και ΑΘΩΑ ηλικία του Νηπιαγωγείου! Τα παιδιά, ειδικά αυτής της ηλικιακής κατηγορίας, δεν θα έπρεπε να επιφορτίζονται με ζητήματα αυτής της φύσεως, καθώς είναι πλήρως ανώριμα (ψυχολογικά και σωματικά) να επεξεργαστούν και να καταλάβουν ουσιαστικά τα θέματα αυτά. Το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει είναι πολλά και ανεπανόρθωτα ψυχολογικά τραύματα ή/και παρανοήσεις για θέματα σχέσεων και οικογένειας. Έχει ήδη γίνει στο παρελθόν παρόμοια ενημέρωση σε παιδιά δημοτικού και, από μαρτυρίες γονέων, τα αποτελέσματα ήταν καταστροφικά! Τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη από σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο! Έχουν ανάγκη από ΠΑΙΔΕΙΑ! Να μάθουν σωστή χρήση της γλώσσας! Να μάθουν ιστορία, γεωγραφία! Τα σχολεία είναι ήδη ελλιπή σε δασκάλους/καθηγητές! Δεν καλύπτεται ποτέ η διδακτέα ύλη, παρά μόνο ότι χρειάζεται για τις προαγωγικές και πανελλαδικές εξετάσεις! Η νέοι σήμερα δεν γνωρίζουν ούτε πως και γιατί πρέπει να γίνει η αρχειοθέτηση εγγράφων σε απόλυτη αλφαβητική σειρά. Κάποιοι δεν γνωρίζουν καν τί είναι η απόλυτη αλφαβητική σειρά!! Δεν γνωρίζουν να αλλάξουν μια λάμπα! Ένα λάστιχο στο αυτοκίνητο! Θέλετε να εισάγετε εργαστήρια δεξιοτήτων;! Να εισάγετε εργαστήρια σε όλα τα σχολεία για Ρομποτική, STEM/STEAM, Νεανική Επιχειρηματικότητα, Γνωριμία με τα Επαγγέλματα, Καλές τέχνες (θέατρο, εικαστικά, μουσική, χορός), Εθελοντισμό, Εθελοντική Αιμοδοσία, Περιβαλλοντική Αγωγή, Κυκλοφοριακή Αγωγή, Πρώτες Βοήθειες, Αυτοάμυνα, Αντιμετώπιση Κρίσιμων Καταστάσεων (πυρκαγιά, σεισμός κλπ.), Νοηματική Γλώσσα, Οικιακή Οικονομία, Βασικές γνώσεις μαγειρικής, Βασικές γνώσεις ραπτικής, Βασικές γνώσεις μηχανολογίας και πολλά άλλα! Δεξιότητες που χρειάζονται πρακτικά στην καθημερινότητά τους ως ανεξάρτητα και αυτοεξυπηρετούμενα μέλη της κοινωνίας.