Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Καραποστολάκης Άγγελος | 6 Μαΐου 2020, 01:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διδασκαλία της Κοινωνιολογίας ανοίγει το μυαλό. Μαθαίνει στα παιδιά να τοποθετούνται στο σύγχρονο απαιτητικό κοινωνικό περιβάλλον, αυξάνει σημαντικά το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους άλλους αφού επιτρέπει στο άτομο να αναγνωρίζει ότι για όλα υπάρχει συλλογική ευθύνη. Είναι η βάση κάθε κοινωνικής ανάλυσης, εξήγησης των όλων όσων συμβαίνουν στην πολύπλοκη πραγματικότητα. Αφήνει το εγώ και προχωράει στο εμείς μέσα από την ορθολογική σκέψη η οποία οδηγεί την κοινωνία σε ένα μετασχηματισμένο ανθρωπιστικό αύριο. Για όλα αυτά και για άπειρους άλλους κοινωνικούς λόγους η διδασκαλία της ως βασικό μάθημα στην κατεύθυνση Ανθρωπιστικών σπουδών χτίζει γερά θεμέλια σε ένα σχολείο που δημιουργεί τους πολίτες του αύριο. Οι Ανθρωπιστικές σπουδές με γνώμονα τον άνθρωπο έχουν ανάγκη την κοινωνιολογική σκέψη.