Κυρία Υπουργέ,
Με το άρθρο 13 του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου φαίνεται καθαρά ότι θυσιάζετε τα Πειραματικά σχολεία ( ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΥ) στο βωμό της αριστείας. Αξίζει άραγε η θυσία; Δεδομένου ότι θα μπορούσατε να τα έχετε και τα δύο δημιουργώντας νέα πρότυπα σχολεία στην Αθήνα και στην Περιφέρεια . Χρειάζονται βέβαια πόροι για τα νέα κτίρια αλλά εάν προγραμματιστεί σωστά μπορεί να γίνει (με χορηγίες κτλ). Αυτό σημαίνει μεταρύθμιση και όχι η πρόχειρη λύση του να καταργηθεί ένα σχολείο με λαμπρή πορεία χάρη στην επιτυχημένη λειτουργία του για να λειτουργήσει στη θέση του ένα άλλο με εντελώς διαφορετική νοοτροπία και στοχοθεσία. Επίσης πιστεύω ότι δεν σκεφτήκατε καθόλου τα παιδιά των Πειραματικών σχολείων που στην ΣΤ Δημοτικού καλούνται να κερδίσουν τη θέση τους στο δικό τους σχολείο στην Α Γυμνασίου και να συμμετάσχουν σε πολύ απαιτητικές εξετάσεις , να επιβαρυνθεί οικονομικά η οικογένεια με φροντιστήρια (όλοι ξέρουμε ότι χρειάζονται για το Πρότυπο) και εάν αποτύχουν να αποχωρήσουν απογοητευμένοι για να πάνε ως αποτυχημένοι στο σχολείο της γειτονιάς τους . Να χάσουν τους φίλους τους και στην ουσία να διαλυθεί η τάξη τους και να σκορπιστεί , επειδή στους άριστους μόνο αξίζει η θέση στο Γυμνάσιο . Όμως τα Πειραματικά σχολεία ιδρύθηκαν με όραμα τις ίσες ευκαιρίες,τον σεβασμό ,την αποδοχή και όχι τον ανταγωνισμό και τη νοοτροπία ο θάνατός σου η ζωή μου .
Κυρία Υπουργέ, Με το άρθρο 13 του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου φαίνεται καθαρά ότι θυσιάζετε τα Πειραματικά σχολεία ( ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΥ) στο βωμό της αριστείας. Αξίζει άραγε η θυσία; Δεδομένου ότι θα μπορούσατε να τα έχετε και τα δύο δημιουργώντας νέα πρότυπα σχολεία στην Αθήνα και στην Περιφέρεια . Χρειάζονται βέβαια πόροι για τα νέα κτίρια αλλά εάν προγραμματιστεί σωστά μπορεί να γίνει (με χορηγίες κτλ). Αυτό σημαίνει μεταρύθμιση και όχι η πρόχειρη λύση του να καταργηθεί ένα σχολείο με λαμπρή πορεία χάρη στην επιτυχημένη λειτουργία του για να λειτουργήσει στη θέση του ένα άλλο με εντελώς διαφορετική νοοτροπία και στοχοθεσία. Επίσης πιστεύω ότι δεν σκεφτήκατε καθόλου τα παιδιά των Πειραματικών σχολείων που στην ΣΤ Δημοτικού καλούνται να κερδίσουν τη θέση τους στο δικό τους σχολείο στην Α Γυμνασίου και να συμμετάσχουν σε πολύ απαιτητικές εξετάσεις , να επιβαρυνθεί οικονομικά η οικογένεια με φροντιστήρια (όλοι ξέρουμε ότι χρειάζονται για το Πρότυπο) και εάν αποτύχουν να αποχωρήσουν απογοητευμένοι για να πάνε ως αποτυχημένοι στο σχολείο της γειτονιάς τους . Να χάσουν τους φίλους τους και στην ουσία να διαλυθεί η τάξη τους και να σκορπιστεί , επειδή στους άριστους μόνο αξίζει η θέση στο Γυμνάσιο . Όμως τα Πειραματικά σχολεία ιδρύθηκαν με όραμα τις ίσες ευκαιρίες,τον σεβασμό ,την αποδοχή και όχι τον ανταγωνισμό και τη νοοτροπία ο θάνατός σου η ζωή μου .