Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Έλενα | 6 Μαΐου 2020, 01:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα οφέλη της διδασκαλίας της μουσικής, του θεάτρου και των εικαστικών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα τα τεκμηριώνουν οι ανθρωπιστικές επιστήμες και οι νευροεπιστήμες. Βασικότερο όμως είναι ότι οι μαθητές/τριες τα αγαπούν και τα αναζητούν γιατί μέσα από αυτά ονειρεύονται, αυτενεργούν, δημιουργούν, αλληλεπιδρούν, επικοινωνούν και εκφράζονται κριτικά και χωρίς το φόβο του λάθους. ΠΡΟΤΑΣΗ: -Μουσική- Εικαστικά και Θέατρο 2 ώρες σε όλες τις τάξεις του δημοτικού. -Διδασκαλία από μουσικούς, εικαστικούς και θεατρολόγους που γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενο και μπορούν να το διδάξουν δημιουργικά, βιωματικά, κριτικά και παιδαγωγικά. -Nα σταματήσει η «διακοσμητική» αξιοποίηση της αισθητικής αγωγής στο σύγχρονο σχολείο γιατί δημιουργεί πολίτες χωρίς αντιστάσεις στη δύναμη της εικόνας και του ήχου στη σημερινή οπτικοακουστική εποχή.