Ενώ αυτό είναι επιτακτικό για την ύπαρξη και εξέλιξη των ΠΕΙ.Σ., ουδέποτε έχει γίνει καμία ανεξάρτητη, εκτενής και σοβαρή έρευνα σε βάθος χρόνου, για την παρακολούθηση και εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επίτευξη των ιδιαίτερων στόχων των ΠΕΙ.Σ. και, ιδίως, ως προς την επενέργεια του πειραματισμού και της καινοτομίας στη συνολική μαθησιακή και συναισθηματική εξέλιξη των μαθητών/τριών από βαθμίδα σε βαθμίδα, όπως υποστηρίζεται στην εισηγητική έκθεση του Νομοσχεδίου.
Η διασύνδεση των σχολείων από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο δημιουργεί μια ψευδή προσδοκία μακροχρόνιας διασφάλισης υψηλής ποιότητας σχολικού περιβάλλοντος και στην πράξη παράγει έναν αυξημένο αριθμό αδελφών μαθητών/τριών, και ενεργών γονέων που παραμένουν επί μακρόν στα ΠΕΙ.Σ. διαμορφώνοντας ένα ιδιόρρυθμο κατεστημένο στη λειτουργία των εν γένει μικρών αυτών σχολείων. Η διασύνδεσή τους σε ζεύγη βαθμίδων ενδεχομένως θα οδηγήσει σε περιορισμό των ιδρυματοποιημένων συμπεριφορών και βελτίωση της σχολικής κοινότητας, όμως η διασύνδεση κάποιων σχολείων και η μη διασύνδεση άλλων, στην επικράτεια, δεν αιτιολογείται καθόλου επαρκώς στην Εισηγητική Έκθεση του Νομοσχεδίου.
Ενώ αυτό είναι επιτακτικό για την ύπαρξη και εξέλιξη των ΠΕΙ.Σ., ουδέποτε έχει γίνει καμία ανεξάρτητη, εκτενής και σοβαρή έρευνα σε βάθος χρόνου, για την παρακολούθηση και εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επίτευξη των ιδιαίτερων στόχων των ΠΕΙ.Σ. και, ιδίως, ως προς την επενέργεια του πειραματισμού και της καινοτομίας στη συνολική μαθησιακή και συναισθηματική εξέλιξη των μαθητών/τριών από βαθμίδα σε βαθμίδα, όπως υποστηρίζεται στην εισηγητική έκθεση του Νομοσχεδίου. Η διασύνδεση των σχολείων από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο δημιουργεί μια ψευδή προσδοκία μακροχρόνιας διασφάλισης υψηλής ποιότητας σχολικού περιβάλλοντος και στην πράξη παράγει έναν αυξημένο αριθμό αδελφών μαθητών/τριών, και ενεργών γονέων που παραμένουν επί μακρόν στα ΠΕΙ.Σ. διαμορφώνοντας ένα ιδιόρρυθμο κατεστημένο στη λειτουργία των εν γένει μικρών αυτών σχολείων. Η διασύνδεσή τους σε ζεύγη βαθμίδων ενδεχομένως θα οδηγήσει σε περιορισμό των ιδρυματοποιημένων συμπεριφορών και βελτίωση της σχολικής κοινότητας, όμως η διασύνδεση κάποιων σχολείων και η μη διασύνδεση άλλων, στην επικράτεια, δεν αιτιολογείται καθόλου επαρκώς στην Εισηγητική Έκθεση του Νομοσχεδίου.