Είμαι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και διαφωνώ απόλυτα με την ένταξη προγραμμάτων σεξουαλικής αγωγής στην εκπαίδευση του κράτους μας και ειδικά από την βαθμίδα του Νηπιαγωγείου. Σύμφωνα με ψυχολόγους η διαπαιδαγώγηση τόσο μικρών ηλικιακά παιδιών πάνω σε θέματα σεξουαλικότητας μπορεί να οδηγήσει σε πρόβλημα στην ψυχολογία των παιδιών αυτών και στη συμπεριφορά τους. Σε άλλες χώρες που έχουν εφαρμοστεί αντίστοιχα προγράμματα έχουν παρατηρηθεί αρνητικές επιπτώσεις. Γιατί να πέσουμε στα ίδια λάθη;
Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα το οποίο έχουν δικαίωμα να χειριστούν μόνο οι γονείς και κηδεμόνες του κάθε παιδιού. Ποιος εκπαιδευτικός και με ποια κριτήρια θα κριθεί άξιος, ικανός και κατάλληλος για να διδάξει αυτό το αντικείμενο στις ευαίσθητες ψυχές των παιδιών; Για ποιο λόγο να βάλουμε τα παιδιά μας στη διαδικασία να προβληματίζονται και να πειραματίζονται, πριν την ώρα τους, πάνω σε θέματα σεξουαλικότητας;
Και άσχετα από την ηλικία των μαθητών, θεωρώ πως για κανένα λόγο δε μπορεί να είναι υποχρεωτική η αγωγή πάνω σε τέτοια θέματα. Θα πρέπει να δοθεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το δικαίωμα επιλογής. Εφόσον το θέμα της σεξουαλικής αγωγής αγγίζει ευαίσθητες περιοχές αξιών, αρχών και πιστεύω ορισμένης μερίδας πολιτών, οφείλει το κράτος και το εκπαιδευτικό σύστημα να σεβαστεί και να συνυπολογίσει τη γνώμη τους.
Είμαι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και διαφωνώ απόλυτα με την ένταξη προγραμμάτων σεξουαλικής αγωγής στην εκπαίδευση του κράτους μας και ειδικά από την βαθμίδα του Νηπιαγωγείου. Σύμφωνα με ψυχολόγους η διαπαιδαγώγηση τόσο μικρών ηλικιακά παιδιών πάνω σε θέματα σεξουαλικότητας μπορεί να οδηγήσει σε πρόβλημα στην ψυχολογία των παιδιών αυτών και στη συμπεριφορά τους. Σε άλλες χώρες που έχουν εφαρμοστεί αντίστοιχα προγράμματα έχουν παρατηρηθεί αρνητικές επιπτώσεις. Γιατί να πέσουμε στα ίδια λάθη; Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα το οποίο έχουν δικαίωμα να χειριστούν μόνο οι γονείς και κηδεμόνες του κάθε παιδιού. Ποιος εκπαιδευτικός και με ποια κριτήρια θα κριθεί άξιος, ικανός και κατάλληλος για να διδάξει αυτό το αντικείμενο στις ευαίσθητες ψυχές των παιδιών; Για ποιο λόγο να βάλουμε τα παιδιά μας στη διαδικασία να προβληματίζονται και να πειραματίζονται, πριν την ώρα τους, πάνω σε θέματα σεξουαλικότητας; Και άσχετα από την ηλικία των μαθητών, θεωρώ πως για κανένα λόγο δε μπορεί να είναι υποχρεωτική η αγωγή πάνω σε τέτοια θέματα. Θα πρέπει να δοθεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το δικαίωμα επιλογής. Εφόσον το θέμα της σεξουαλικής αγωγής αγγίζει ευαίσθητες περιοχές αξιών, αρχών και πιστεύω ορισμένης μερίδας πολιτών, οφείλει το κράτος και το εκπαιδευτικό σύστημα να σεβαστεί και να συνυπολογίσει τη γνώμη τους.