Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΛΛΙΑΡΟΥ Μ. | 6 Μαΐου 2020, 01:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία είναι η επιστήμη που ευαισθητοποιεί τους μαθητές στους πολύπλοκους μηχανισμούς και λειτουργίες της κοινωνικής οργάνωσης που καθορίζουν την κοινωνικότητα του ανθρώπου. Η κοινωνιολογική θεωρία δίνει τη δυνατότητα της πολύπλευρης προσέγγισης των προβλημάτων της καθημερινής ζωής, καλλιεργεί την κριτική κοινωνική σκέψη, τις κοινωνικές δεξιότητες και συνδέεται με τη δημιουργική ένταξη και την παρέμβαση του ατόμου σε ένα πολυπολιτισμικό και μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον. Οι μαθητές της φετινής Γ΄ λυκείου, που έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στο μάθημα, καθώς είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο, έδειξαν τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον τους για την πολυδιάστατη προσέγγιση της κοινωνίας, των κοινωνικών θεσμών, της ιστορίας, της καθημερινότητας τους, συνδυάζοντας τα με την προσπάθεια τους να ανταποκριθούν στις ανάγκες των εξετάσεων. Επιπρόσθετα, δεν θα πρέπει να αγνοηθεί ότι το αντικείμενο της κοινωνιολογίας, όπως διδάσκεται στην Γ΄ τάξη του Γενικού Λυκείου, αποτελεί βασική και προαπαιτούμενη γνώση για την πλειονότητα των πανεπιστημιακών σχολών του πρώτου Επιστημονικού Πεδίου (Ανθρωπιστικών Σπουδών). Η κοινωνιολογία κρίνεται αναγκαίο να παραμείνει ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.