Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Τσουκνίδας | 21 Ιανουαρίου 2011, 12:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο γυμνάσιο για τους μαθητές με βαθμολογία μικρότερη του 10, το σχολείο να υποχρεούται να ενημερώνει την οικογένεια του μαθητή, ενώ αυτός θα επαναλαμβάνει την τάξη ΜΟΝΟ αν συμφωνεί σ' αυτό η οικογένειά του. Παράλληλα, στα πλαίσια μιας ευρύτερης ενημέρωσης, να απαιτηθεί από τους καθηγητές και δασκάλους να είναι ακριβείς και αντικειμενικοί σε κάθε είδους αξιολόγηση χρησιμοποιώντας όλη τη βαθμολογική κλίμακα. • Έχουμε παρατηρήσει πόσο παιδιά «πορρώνονται» με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία από την πρώτη στιγμή βαθμολογούν με ακρίβεια και πολύ χαμηλούς βαθμούς. Αντιθέτως δυσανασχετούν, κουράζονται και απογοητεύονται με κάθε είδους ασάφεια. • Σήμερα, κάθε καθηγητής έχει την δυνατότητα να διατυπώσει μια κουτσουρεμένη προσωπική βαθμολογική άποψη για ένα μαθητή, εφόσον αποκλείονται οι χαμηλότεροι βαθμοί. Συγχρόνως όμως έχει τη δυνατότητα να την επιβάλλει ΔΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, έστω και αν όλος ο σύλλογος διαφωνεί μ' αυτό. • Αποτελεί ένα βήμα προς την αξιολόγηση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Με εκτίμηση