Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη COLOUR YOUTH - ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ LGBTQ ΝΕΩΝ ΑΘΗΝΑΣ | 6 Μαΐου 2020, 01:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαπιστώνουμε για άλλη μία φορά την παράλειψη συμπερίληψης στα διδασκόμενα μαθήματα του Γυμνασίου (αλλά και στις υπόλοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες) της Σεξουαλικής Αγωγής (παραβλέποντας διεθνείς και ευρωπαϊκές κατευθυντήριες οδηγίες και συστάσεις ελληνικών φορέων και δικτύων -σελ. 39-40 Έκθεσης Αποτελεσμάτων Έρευνας για το Σχολικό Κλίμα-Colour Youth-Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας, https://www.colouryouth.gr/wp-content/uploads/2018/05/%CE%88%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9A%CE%BB%CE%AF%CE%BC%CE%B1-Colour-Youth.pdf) αντικείμενο της οποίας αποτελεί μεταξύ άλλων η πληροφόρηση των μαθητών/ριών για ασφαλείς σεξουαλικές πρακτικές, την προστασία από σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, για το ρόλο της συναίνεσης, τη σημασία της σωματική υγιεινής και η πληροφόρηση για όλο το φάσμα της σεξουαλικότητας και της ταυτότητας φύλου από καταρτισμένο προσωπικό. Η ανάγκη ενημέρωσης και οικειοποίησης με το τελευταίο σκέλος φανερώνεται μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας του Σωματείου για την ποιότητα του σχολικού κλίματος στην Ελλάδα όπως το αντιλαμβάνονται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση οι περίπου 2000 ΛΟΑΤΚ* μαθητές/ριες που συμμετείχαν σε αυτή: Σε ποσοστό 84,9%, τα παιδιά ακούνε στο σχολείο τη λέξη “γκέι” με αρνητική χροιά. Το 96% δηλώνει ότι έχει ακούσει σχόλια “για μαθητές που δε συμπεριφέρονται με αρκετά ‘αντρικό’ τρόπο. Το 74,4% των μαθητών και μαθητριών δηλώνει ότι ακούει τρανσφοβικά σχόλια Το 65,1% των ΛΟΑΤΚ ατόμων δεν έχουν ακούσει τίποτα θετικό για ΛΟΑΤΚ άτομα σε κάποιο μάθημα του σχολείου.