Άραγε τι διδάσκει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας στους έφηβους μαθητές που έχουν επιτύχει σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο γνωρίζοντας ότι θα συνεχίσουν και στο αντίστοιχο Λύκειο, όταν έρχεται και το αναιρεί αυτό υποβάλλοντάς τους ξανά σε εξετάσεις;
- Τους διδάσκει μήπως εμπιστοσύνη στο κράτος;
- Εμπιστοσύνη στους θεσμούς;
- Εμπιστοσύνη στη νομοθετική διαδικασία από το πρώτο στάδιο των νομοπαρασκευαστικών επιτροπών μέχρι και το τελικό της ψήφισης ενός νόμου στη Βουλή;
Οι μαθητές που φοιτούν τώρα στα Πρότυπα Γυμνάσια γνωρίζουν ότι πέτυχαν σε αυτά με ορίζοντα εξαετίας και με αυτόματη συνέχιση των σπουδών τους στο αντίστοιχο Λύκειο, καλώς ή κακώς.
Το κράτος ας δώσει ένα δείγμα σεβασμού προς τον εαυτό του, με το να μην αλλάξει τους "κανόνες του παιγνιδιού" στο ενδιάμεσο της φοίτησης των μαθητών που έχουν ήδη εισαχθεί στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Δεν είναι πολύ βαριά η τιμωρία της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος στην ευαίσθητη ηλικία των 15 ετών για μαθητές που πριν 3 χρόνια κρίθηκαν ως άριστοι και που πιθανόν θα πρέπει να παραδώσουν τη θέση τους σε κάποιον άλλο μαθητή που αποδείχθηκε στη συνέχεια "λίγο πιο άριστος";
Άραγε τι διδάσκει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας στους έφηβους μαθητές που έχουν επιτύχει σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο γνωρίζοντας ότι θα συνεχίσουν και στο αντίστοιχο Λύκειο, όταν έρχεται και το αναιρεί αυτό υποβάλλοντάς τους ξανά σε εξετάσεις; - Τους διδάσκει μήπως εμπιστοσύνη στο κράτος; - Εμπιστοσύνη στους θεσμούς; - Εμπιστοσύνη στη νομοθετική διαδικασία από το πρώτο στάδιο των νομοπαρασκευαστικών επιτροπών μέχρι και το τελικό της ψήφισης ενός νόμου στη Βουλή; Οι μαθητές που φοιτούν τώρα στα Πρότυπα Γυμνάσια γνωρίζουν ότι πέτυχαν σε αυτά με ορίζοντα εξαετίας και με αυτόματη συνέχιση των σπουδών τους στο αντίστοιχο Λύκειο, καλώς ή κακώς. Το κράτος ας δώσει ένα δείγμα σεβασμού προς τον εαυτό του, με το να μην αλλάξει τους "κανόνες του παιγνιδιού" στο ενδιάμεσο της φοίτησης των μαθητών που έχουν ήδη εισαχθεί στα Πρότυπα Γυμνάσια. Δεν είναι πολύ βαριά η τιμωρία της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος στην ευαίσθητη ηλικία των 15 ετών για μαθητές που πριν 3 χρόνια κρίθηκαν ως άριστοι και που πιθανόν θα πρέπει να παραδώσουν τη θέση τους σε κάποιον άλλο μαθητή που αποδείχθηκε στη συνέχεια "λίγο πιο άριστος";