Δεν μπορώ να διαφωνήσω περισσότερο! Συγκεκριμένα με ενοχλεί το κομμάτι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και τα συναφή.
Κατανοώ πλήρως πως το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δυστυχώς παραμελείται με αποτέλεσμα τα παιδιά να ενημερώνονται από ακατάλληλες πηγές στο διαδίκτυο, από συζητήσεις με συνομηλίκους ή χειρότερα να πειραματίζονται μόνοι τους. Μάλιστα, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν πριν την ώρα τους...
Ποια είναι όμως η λύση; Να ενταχθεί ένα τέτοιο μάθημα στο σχολείο και μάλιστα από το νηπιαγωγείο;
ΟΧΙ!!!
Το θέμα είναι λεπτό και απαιτεί διάκριση. Ας το εμπιστευτούμε στην οικογένεια.
Τα παιδιά χάνουν από νωρίς την αθωότητά τους, την αγνότητά τους και τέλος την παιδικότητά τους. Σκοπός μας ας είναι να διατηρήσουν αυτή την παιδική ομορφιά της ψυχής τους, όχι να την χάσουν νωρίτερα! Ακόμα, είναι λάθος να ευτελίζουμε ιερά πράγματα. Πώς θα μπορέσει να διδαχθεί ένα τέτοιο θέμα σε παιδιά 5 με 10 ετών χωρίς να προκληθούν γέλια και κοροϊδίες; Εν κατακλείδι, θεωρώ πως περισσότερο θα βλάψει τα παιδιά το εν λόγω μάθημα διότι θα κινήσει την περιέργεια για περισσότερους πειραματισμούς και λάθος αναζητήσεις, αφού θα ανακαλύψουν πως υπάρχουν αμέτρητα αισχρά πράγματα που αγνοούν, μα μπορούν να τα ανακαλύψουν.
Δεν μπορώ να διαφωνήσω περισσότερο! Συγκεκριμένα με ενοχλεί το κομμάτι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και τα συναφή. Κατανοώ πλήρως πως το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δυστυχώς παραμελείται με αποτέλεσμα τα παιδιά να ενημερώνονται από ακατάλληλες πηγές στο διαδίκτυο, από συζητήσεις με συνομηλίκους ή χειρότερα να πειραματίζονται μόνοι τους. Μάλιστα, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν πριν την ώρα τους... Ποια είναι όμως η λύση; Να ενταχθεί ένα τέτοιο μάθημα στο σχολείο και μάλιστα από το νηπιαγωγείο; ΟΧΙ!!! Το θέμα είναι λεπτό και απαιτεί διάκριση. Ας το εμπιστευτούμε στην οικογένεια. Τα παιδιά χάνουν από νωρίς την αθωότητά τους, την αγνότητά τους και τέλος την παιδικότητά τους. Σκοπός μας ας είναι να διατηρήσουν αυτή την παιδική ομορφιά της ψυχής τους, όχι να την χάσουν νωρίτερα! Ακόμα, είναι λάθος να ευτελίζουμε ιερά πράγματα. Πώς θα μπορέσει να διδαχθεί ένα τέτοιο θέμα σε παιδιά 5 με 10 ετών χωρίς να προκληθούν γέλια και κοροϊδίες; Εν κατακλείδι, θεωρώ πως περισσότερο θα βλάψει τα παιδιά το εν λόγω μάθημα διότι θα κινήσει την περιέργεια για περισσότερους πειραματισμούς και λάθος αναζητήσεις, αφού θα ανακαλύψουν πως υπάρχουν αμέτρητα αισχρά πράγματα που αγνοούν, μα μπορούν να τα ανακαλύψουν.