ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΘΕΜΑ.ΑΡΚΕΙ ΘΕΩΡΩ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ,ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ,ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ,ΤΗΣ ΘΑΛΠΩΡΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ,ΤΗΣ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ.ΑΡΚΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ.ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΩΡΙΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΑΨΕΙ ΥΓΙΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΥΛΟ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΘΕΜΑ.ΑΡΚΕΙ ΘΕΩΡΩ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ,ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ,ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ,ΤΗΣ ΘΑΛΠΩΡΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ,ΤΗΣ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ.ΑΡΚΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ.ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΩΡΙΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΑΨΕΙ ΥΓΙΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΥΛΟ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.