Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νατάσα | 6 Μαΐου 2020, 01:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποιο ελάχιστο αριθμό 16 συζητάμε; Η δική μου τάξη είναι χωρητικότητας ούτε 15 νηπίων, αφού το συνολικό εμβαδό της αίθουσας είναι 23,75τμ, στην οποία υπάρχει και έδρα. Δηλαδή σε κάθε παιδί δεν αντιστοιχεί ούτε 1,5τμ. Ωστόσο στην αίθουσα αυτή κάθε χρόνο φοιτούν 18-19 παιδιά, λόγω της υπεραυξημένης ζήτησης για φοίτηση, ενώ ταυτόχρονα ένας μεγάλος αριθμός αιτούντων νηπίων (10 περίπου κάθε χρόνο) κι όχι προνηπίων μένει εκτός νηπιαγωγείου. Τις ίδιες συνθήκες χωρητικότητας έχει ένας μεγάλος αριθμός νηπιαγωγείων στο κέντρο της Αθήνας. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι παμπάλαιοι και μικροί και τα νηπιαγωγεία ιδρυμένα σε εποχές μη υποχρεωτικότητας, τότε που στο δημόσιο νηπιαγωγείο κατάφερνε να φοιτά ο μισός πληθυσμός των νηπίων, λόγω του πολύ μικρού αριθμού σχολείων. Υπάρχουν περιοχές της Αθήνας που παρόλη την αυξημένη ζήτηση για φοίτηση, καμία ουσιαστική κρατική μέριμνα δεν έχει υπάρξει για την ίδρυση νέων και σύγχρονων νηπιαγωγείων, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Επίσης, η αύξηση του αριθμού παιδιών αν τμήμα από 20 στα 24, δείχνει ότι κανένα πραγματικό ενδιαφέρον δεν έχετε για τη μορφωτικό επίπεδο των μαθητών. Όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών, τόσο μεγαλύτερα είναι τα εκπαιδευτικά οφέλη για τον μαθητή. Αντί, να νομοθετείται μέτρα ενάντια στα παιδιά, θα ήταν ηθικό να εξασφαλίζατε για όλους τους μαθητές ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην εκπαίδευση και μια εκπαίδευση ποιοτική μέσω της ενίσχυσης της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων.