Το εν λόγω άρθρο για την αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο και μάλιστα από εκπ/κο Π06, ΔΕΝ στηρίζεται στο εκπαιδευτικό πλαίσιο του Νηπ/γείου, αλλά δυστυχώς ούτε στις ιδιαιτερότητες των παιδιών αυτής της ηλικίας. Δεν λαμβάνει υπόψη τη γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη των νηπίων αλλά ούτε και τον ενδεδειγμένο (βάσει μελετών) τρόπο διδασκαλίας και μάθησης για τη προσχολική ηλικία. Το Νηπιαγωγείο ΔΕΝ είναι Δημοτικό σχολείο ώστε να διδάσκονται αυστηρά δομημένες διδακτικές ενότητες με διαφορετικές ειδικότητες!! Τα παιδιά αυτής της ηλικίας μαθαίνουν με παιγνιώδη τόπο και με στόχους που θέτει η επιμορφούμενη για αυτή την ηλικία νηπιαγωγός, βάσει του ΔΕΠΠΣ και η γνώση κατακτάται με ενιαία ολιστική προσέγγιση και όχι κατακερματισμένη σε διακριτά μαθήματα!
Απ όλα λοιπόν τα εφόδια που καλούνται να αποκτήσουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, με τι κριτήρια προτείνεται η γνωριμία με την αγγλική γλώσσα;Και μάλιστα χωρίς καμία επιστημονική αναφορά που να οδηγεί σε θετικά γνωστικά και κοινωνικά αποτελέσματα από αυτή τη πρόωρα βεβιασμένη και αντιπαιδαγωγική τελικά εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο;Τα προνήπια τώρα μαθαίνουν να χρησιμοποιούν σωστά τη μητρική τους γλώσσα ενώ τα αλλοδαπά δεν μιλάνε πολλές φορές ελληνικά!Μόνο σύγχυση μπορεί να προσφέρει η αγγλική γλώσσα από τόσο νωρίς! Ποιο το όφελος να μαθαίνουν 10 λέξεις στα αγγλικά από 4 ετών κι ενώ μπορεί αργότερα να κουραστούν;Γιατί να μην αρχίσουν από το Δημοτικό;Διαφωνώ κάθετα στην σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου και στην εισαγωγή ξένης γλώσσας από τόσο νωρίς και δη από άλλον εκπαιδευτικό μη σχετικό με αυτή την ηλικία. Υπάρχει σχετική βιβλιογραφία γι αυτά αλλά και για τη φιλοσοφία του αναλυτικού προγράμματος που ενδείκνειται για την προσχολική εκπαίδευση, η οποία δε λαμβάνεται καθόλου υπόψη με την πρόταση του άρθρου αυτού.ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ!
Το εν λόγω άρθρο για την αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο και μάλιστα από εκπ/κο Π06, ΔΕΝ στηρίζεται στο εκπαιδευτικό πλαίσιο του Νηπ/γείου, αλλά δυστυχώς ούτε στις ιδιαιτερότητες των παιδιών αυτής της ηλικίας. Δεν λαμβάνει υπόψη τη γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη των νηπίων αλλά ούτε και τον ενδεδειγμένο (βάσει μελετών) τρόπο διδασκαλίας και μάθησης για τη προσχολική ηλικία. Το Νηπιαγωγείο ΔΕΝ είναι Δημοτικό σχολείο ώστε να διδάσκονται αυστηρά δομημένες διδακτικές ενότητες με διαφορετικές ειδικότητες!! Τα παιδιά αυτής της ηλικίας μαθαίνουν με παιγνιώδη τόπο και με στόχους που θέτει η επιμορφούμενη για αυτή την ηλικία νηπιαγωγός, βάσει του ΔΕΠΠΣ και η γνώση κατακτάται με ενιαία ολιστική προσέγγιση και όχι κατακερματισμένη σε διακριτά μαθήματα! Απ όλα λοιπόν τα εφόδια που καλούνται να αποκτήσουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, με τι κριτήρια προτείνεται η γνωριμία με την αγγλική γλώσσα;Και μάλιστα χωρίς καμία επιστημονική αναφορά που να οδηγεί σε θετικά γνωστικά και κοινωνικά αποτελέσματα από αυτή τη πρόωρα βεβιασμένη και αντιπαιδαγωγική τελικά εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο;Τα προνήπια τώρα μαθαίνουν να χρησιμοποιούν σωστά τη μητρική τους γλώσσα ενώ τα αλλοδαπά δεν μιλάνε πολλές φορές ελληνικά!Μόνο σύγχυση μπορεί να προσφέρει η αγγλική γλώσσα από τόσο νωρίς! Ποιο το όφελος να μαθαίνουν 10 λέξεις στα αγγλικά από 4 ετών κι ενώ μπορεί αργότερα να κουραστούν;Γιατί να μην αρχίσουν από το Δημοτικό;Διαφωνώ κάθετα στην σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου και στην εισαγωγή ξένης γλώσσας από τόσο νωρίς και δη από άλλον εκπαιδευτικό μη σχετικό με αυτή την ηλικία. Υπάρχει σχετική βιβλιογραφία γι αυτά αλλά και για τη φιλοσοφία του αναλυτικού προγράμματος που ενδείκνειται για την προσχολική εκπαίδευση, η οποία δε λαμβάνεται καθόλου υπόψη με την πρόταση του άρθρου αυτού.ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ!