Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών ΣχολείωνΣχόλιο του χρήστη Διοικητικό Συμβούλιο Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Προτύπου Γενικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής | 6 Μαΐου 2020, 01:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διοικητικό Συμβούλιο Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Προτύπου Γενικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής Το θεσμικό πλαίσιο που δομείται για τα Πρότυπα και Πειραματικά με βάση το νέο νομοσχέδιο τα οδηγεί σε περιορισμένη αυτοτέλεια και γραφειοκρατία. Με τα Άρθρα 14, 15, 16 και 17 ανατίθενται ρόλοι και αρμοδιότητες για τη λειτουργία των ΠΣ και ΠΕΙ.Σ. σε πολλά όργανα (Διευθυντής σχολικής μονάδας, ΕΠ.Ε.Σ., ΠΕ.Π.Π.Σ., Δ.Ε.Π.Π.Σ., κτλ.) και αυτό οδηγεί σε στείρα γραφειοκρατεία που καλείται να διεκπεραιώσει το διδακτικό προσωπικό, πολλές φορές σε βάρος των εκπαιδευτικών καθηκόντων του αφού δεν υπάρχει γραμματειακή υποστήριξη, όπως θα έπρεπε. Από την εμπειρία που έχουμε ως γονείς κάθε υπηρεσία αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο τα Πρότυπα και τα θέματα που τα απασχολούν και αυτό φέρνει καθυστερήσεις στις αποφάσεις, ενώ πολλές φορές οι αντιφατικές γνώμες που καταγράφονται αποθαρρύνουν τους καθηγητές από πρωτοβουλίες. Προτείνεται να αναβαθμιστεί το Αυτοτελές Τμήμα των Π&ΠΣ σε Αυτοτελή Διεύθυνση του ΥΠΑΙΘ (όπως των Ιδιωτικών ή Εκκλησιαστικών Σχολείων) και να συγκεντρωθούν όλες οι αρμοδιότητες εκεί και στην ΔΕΠΠΣ.