Οι Ομάδες Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου γίνονται και πάλι τρεις για λόγους «οργανωτικούς και συνάφειας μεταξύ μαθημάτων». Γιατί δεν αφήνεται ένα χρονικό περιθώριο να δοκιμαστεί το προηγούμενο σύστημα φοίτησης στη Γ΄ λυκείου, ώστε να γίνει και μία αποτίμηση; Γιατί να αντικατασταθεί η Κοινωνιολογία από τα Λατινικά πάλι; Γιατί τόσο εσπευσμένα να επιστρέψουμε σε ένα παλαιό καθεστώς, το οποίο είχε νοσηρά στοιχεία, τα οποία ταλαιπώρησαν τους μαθητές και πρέπει να διορθωθούν; Για τον συντελεστή βαρύτητας αναφέρεται η ευθυγράμμιση με το ειδικότερο αντικείμενο κάθε πανεπιστημιακής σχολής. Αυτή η ευθυγράμμιση δεν ισχύει στην περίπτωση της διαίρεσης των Ομάδων Προσανατολισμού; Αυτοί που ωφελούνται κυρίως από την οργάνωση αυτή είναι μάλλον τα φροντιστήριαη συνέχεια των σπουδών τους.
Οι Ομάδες Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου γίνονται και πάλι τρεις για λόγους «οργανωτικούς και συνάφειας μεταξύ μαθημάτων». Γιατί δεν αφήνεται ένα χρονικό περιθώριο να δοκιμαστεί το προηγούμενο σύστημα φοίτησης στη Γ΄ λυκείου, ώστε να γίνει και μία αποτίμηση; Γιατί να αντικατασταθεί η Κοινωνιολογία από τα Λατινικά πάλι; Γιατί τόσο εσπευσμένα να επιστρέψουμε σε ένα παλαιό καθεστώς, το οποίο είχε νοσηρά στοιχεία, τα οποία ταλαιπώρησαν τους μαθητές και πρέπει να διορθωθούν; Για τον συντελεστή βαρύτητας αναφέρεται η ευθυγράμμιση με το ειδικότερο αντικείμενο κάθε πανεπιστημιακής σχολής. Αυτή η ευθυγράμμιση δεν ισχύει στην περίπτωση της διαίρεσης των Ομάδων Προσανατολισμού; Αυτοί που ωφελούνται κυρίως από την οργάνωση αυτή είναι μάλλον τα φροντιστήριαη συνέχεια των σπουδών τους.