Σύμφωνα με το άρθρο, ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικών μονάδων προτείνεται να εγκρίνεται από μία πληθώρα ατόμων: Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, μέλη του ΔΣ του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, εκπρόσωπο του οικείου Δήμου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Γιατί θα πρέπει να υφίσταται άραγε εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, εφόσον η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων καλύπτεται πλήρως από το νομικό πλαίσιο της χώρας μας, το οποίο είναι επαρκέστατο ως προς τη ρύθμιση όλων των εκπαιδευτικών θεμάτων και των δραστηριοτήτων της σχολικής ζωής;
Πού αποσκοπεί ένας τέτοιος κανονισμός;
Πώς θα εξασφαλίζεται η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου;
Ποιος ο λόγος ύπαρξης χωριστού κανονιστικού πλαισίου και ποια η σκοπιμότητα παρέμβασης εξωγενών παραγόντων στη διαμόρφωση αυτού;
Η ρύθμιση αυτή δεν φανερώνει ένα ευέλικτο και ανεξάρτητο σχολείο.Κάθε άλλο! Γιατί άραγε χρειάζεται να λάβει γνώση και να εγκρίνει την εσωτερική λειτουργία μιας σχολικής μονάδας εκπρόσωπος του οικείου Δήμου;
Η λειτουργία του σχολείου δεν μπορεί να είναι υπόθεση κανενός δημάρχου ή οποιουδήποτε ασυνείδητου, που τυγχάνει να ασκεί διοίκηση, υπό το βάρος μάλιστα ψηφοθηρικών συμφερόντων και κινήτρων.
Για τους παραπάνω λόγους, το συγκεκριμένο άρθρο μόνο πρβλήματα θα δημιουργήσει και απαιτείται η άμεση απόσυρσή του.
Σύμφωνα με το άρθρο, ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικών μονάδων προτείνεται να εγκρίνεται από μία πληθώρα ατόμων: Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, μέλη του ΔΣ του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, εκπρόσωπο του οικείου Δήμου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και Διευθυντή Εκπαίδευσης. Γιατί θα πρέπει να υφίσταται άραγε εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, εφόσον η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων καλύπτεται πλήρως από το νομικό πλαίσιο της χώρας μας, το οποίο είναι επαρκέστατο ως προς τη ρύθμιση όλων των εκπαιδευτικών θεμάτων και των δραστηριοτήτων της σχολικής ζωής; Πού αποσκοπεί ένας τέτοιος κανονισμός; Πώς θα εξασφαλίζεται η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου; Ποιος ο λόγος ύπαρξης χωριστού κανονιστικού πλαισίου και ποια η σκοπιμότητα παρέμβασης εξωγενών παραγόντων στη διαμόρφωση αυτού; Η ρύθμιση αυτή δεν φανερώνει ένα ευέλικτο και ανεξάρτητο σχολείο.Κάθε άλλο! Γιατί άραγε χρειάζεται να λάβει γνώση και να εγκρίνει την εσωτερική λειτουργία μιας σχολικής μονάδας εκπρόσωπος του οικείου Δήμου; Η λειτουργία του σχολείου δεν μπορεί να είναι υπόθεση κανενός δημάρχου ή οποιουδήποτε ασυνείδητου, που τυγχάνει να ασκεί διοίκηση, υπό το βάρος μάλιστα ψηφοθηρικών συμφερόντων και κινήτρων. Για τους παραπάνω λόγους, το συγκεκριμένο άρθρο μόνο πρβλήματα θα δημιουργήσει και απαιτείται η άμεση απόσυρσή του.