Ως παιδαγωγός δηλώνω την κάθετη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της θεματικής ενότητας ''Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση'' στα εργαστηρία δεξιοτήτων διότι:
1ον. Όπου εφαρμόστηκε δρέπουν πικρότατους καρπούς ανόσιων προγραμμάτων( πρόωρη σύναψη σεξουαλικών σχέσεων,αύξηση αμβλώσεων,αύξηση παιδικής κατάθλιψης, κρούσματα αυτοκτονιών κ.α.)
2ον. Τα παιδιά λειτουργούν δια του μιμητισμού και είναι αυταπόδεικτο ότι η σχετική ενημέρωση τα οδηγεί αναπόδραστα και στην αντίστοιχη πράξη.
3ον. Δεν εκχωρούμε ως γονείς σε κανέναν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ανάπτυξης των παιδιών μας σύμφωνα με τον δικό μας ιδεολογικό κώδικα.
4ον. Δεν εμπιστευόμαστε σε κανέναν την ενημέρωση των παιδιών μας γι'αυτά τα θέματα πλην ημών των ίδιων.
5ον. Υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία για τα ανυπέρβλητα ψυχικά τραύματα που δημιουργήθηκαν σε ανήλικα παιδιά συνεπεία της διδασκαλίας τέτοιων προγραμμάτων.
Ως παιδαγωγός δηλώνω την κάθετη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της θεματικής ενότητας ''Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση'' στα εργαστηρία δεξιοτήτων διότι: 1ον. Όπου εφαρμόστηκε δρέπουν πικρότατους καρπούς ανόσιων προγραμμάτων( πρόωρη σύναψη σεξουαλικών σχέσεων,αύξηση αμβλώσεων,αύξηση παιδικής κατάθλιψης, κρούσματα αυτοκτονιών κ.α.) 2ον. Τα παιδιά λειτουργούν δια του μιμητισμού και είναι αυταπόδεικτο ότι η σχετική ενημέρωση τα οδηγεί αναπόδραστα και στην αντίστοιχη πράξη. 3ον. Δεν εκχωρούμε ως γονείς σε κανέναν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ανάπτυξης των παιδιών μας σύμφωνα με τον δικό μας ιδεολογικό κώδικα. 4ον. Δεν εμπιστευόμαστε σε κανέναν την ενημέρωση των παιδιών μας γι'αυτά τα θέματα πλην ημών των ίδιων. 5ον. Υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία για τα ανυπέρβλητα ψυχικά τραύματα που δημιουργήθηκαν σε ανήλικα παιδιά συνεπεία της διδασκαλίας τέτοιων προγραμμάτων.