Η ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης) εκφράζει την ικανοποίηση της για την επιστροφή του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα της Ομάδας Α’, γιατί πιστεύουμε ότι αυτό θα συντελέσει στην αναβάθμιση του μαθήματος, συνδυαστικά με κάποια άλλα μέτρα που είναι αναγκαίο να ληφθούν. Συγκεκριμένα, προτείνουμε συγγραφή νέων εμπλουτισμένων με διαδραστικό υλικό διδακτικών εγχειριδίων και ταυτόχρονα δυνατότητα δωρεάν, δια βίου επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών έτσι ώστε να συμβαδίζουν οι γνώσεις τους με τις νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και διδακτικές θεωρίες, αλλά και με την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στο μάθημα. Επίσης, πιστεύουμε ότι είναι αναγκαία η αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο σε τουλάχιστον τρεις την εβδομάδα σε κάθε τάξη, έτσι ώστε με το πέρας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης όλοι οι μαθητές να έχουν φτάσει τουλάχιστον στο επίπεδο γλωσσομάθειας Β2/Β2+ στα Αγγλικά, σύμφωνα με τους δείκτες του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ). Τέλος, θεωρούμε ότι είναι αναγκαία η σύνδεση του Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας (ΚΠγ) με το σχολείο έτσι ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους, εφόσον το επιθυμούν.
Η ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης) εκφράζει την ικανοποίηση της για την επιστροφή του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα της Ομάδας Α’, γιατί πιστεύουμε ότι αυτό θα συντελέσει στην αναβάθμιση του μαθήματος, συνδυαστικά με κάποια άλλα μέτρα που είναι αναγκαίο να ληφθούν. Συγκεκριμένα, προτείνουμε συγγραφή νέων εμπλουτισμένων με διαδραστικό υλικό διδακτικών εγχειριδίων και ταυτόχρονα δυνατότητα δωρεάν, δια βίου επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών έτσι ώστε να συμβαδίζουν οι γνώσεις τους με τις νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και διδακτικές θεωρίες, αλλά και με την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στο μάθημα. Επίσης, πιστεύουμε ότι είναι αναγκαία η αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο σε τουλάχιστον τρεις την εβδομάδα σε κάθε τάξη, έτσι ώστε με το πέρας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης όλοι οι μαθητές να έχουν φτάσει τουλάχιστον στο επίπεδο γλωσσομάθειας Β2/Β2+ στα Αγγλικά, σύμφωνα με τους δείκτες του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ). Τέλος, θεωρούμε ότι είναι αναγκαία η σύνδεση του Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας (ΚΠγ) με το σχολείο έτσι ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους, εφόσον το επιθυμούν.