Η ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης) κρίνει θετικά τη διενέργεια δύο υποχρεωτικών ωριαίων γραπτών δοκιμασιών, μία σε κάθε τετράμηνο, στα μαθήματα όλων των Ομάδων (στα οποία θα περιλαμβάνονται τα Αγγλικά), για την πλήρη και ολοκληρωμένη αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών. Επιπρόσθετα, προτείνουμε να παρέχεται στους μαθητές η επιπλέον δυνατότητα να εκπονούν και μία μικρή ερευνητική δημιουργική εργασία (mini project) στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας, είτε στο Α’ είτε στο Β’ τετράμηνο, προκειμένου να ενισχύουν την βαθμολογία τους. Η εργασία αυτή δεν θα αντικαθιστά την ωριαία γραπτή δοκιμασία, θα είναι προαιρετική για κάθε μαθητή και θα συνεκτιμάται μόνο θετικά στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή στο αντίστοιχο τετράμηνο.
Η ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης) κρίνει θετικά τη διενέργεια δύο υποχρεωτικών ωριαίων γραπτών δοκιμασιών, μία σε κάθε τετράμηνο, στα μαθήματα όλων των Ομάδων (στα οποία θα περιλαμβάνονται τα Αγγλικά), για την πλήρη και ολοκληρωμένη αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών. Επιπρόσθετα, προτείνουμε να παρέχεται στους μαθητές η επιπλέον δυνατότητα να εκπονούν και μία μικρή ερευνητική δημιουργική εργασία (mini project) στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας, είτε στο Α’ είτε στο Β’ τετράμηνο, προκειμένου να ενισχύουν την βαθμολογία τους. Η εργασία αυτή δεν θα αντικαθιστά την ωριαία γραπτή δοκιμασία, θα είναι προαιρετική για κάθε μαθητή και θα συνεκτιμάται μόνο θετικά στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή στο αντίστοιχο τετράμηνο.