Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΠΕΚΑΔΕ | 6 Μαΐου 2020, 02:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης) συμφωνεί γενικά με τη διάρθρωση του προγράμματος των τριών τάξεων του Γενικού Λυκείου, θεωρεί όμως ότι θα πρέπει να ενισχυθεί η γενική παιδεία στη Γ΄ τάξη, με τρόπο που να εφοδιάζει τους μαθητές με ευρύτερες γνώσεις και δεξιότητες για τις μελλοντικές ανάγκες τους. Για το λόγο αυτό, θεωρούμε επιβεβλημένη την επαναφορά της διδασκαλίας του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στη Γ’ τάξη Ημερήσιου & Εσπερινού ΓΕΛ ως μαθήματος Γενικής Παιδείας ταυτόχρονα με την επαναφορά της υποχρεωτικότητας της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας και στις τρεις τάξεις των ΓΕΛ, για όλους τους μαθητές, με αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος σε 3 έως 4 την εβδομάδα. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να κατακτούν υψηλά επίπεδα γλωσσομάθειας (Γ1/Γ2), σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ), προκειμένου να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες και προκλήσεις της εκπαιδευτικής, επαγγελματικής και κοινωνικής τους ζωής. Ταυτόχρονα προτείνουμε την επέκταση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο (ΕΠΣ-ΞΓ) και στο Γενικό Λύκειο, στο επίπεδο γλωσσομάθειας Γ1/Γ2 στα Αγγλικά, σύμφωνα με τους δείκτες του ΚΕΠΑ, προκειμένου να παρέχεται συνεκτική και ολοκληρωμένη διδασκαλία του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας από την Α ́ Δημοτικού έως και τη Γ ́ Λυκείου. Επίσης, για τη Γ’ Λυκείου, προτείνουμε την εφαρμογή εξειδικευμένου προγράμματος για το Ειδικό Μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας καθώς τη δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον τμημάτων προετοιμασίας για όσους μαθητές επιλέξουν να εξεταστούν στο ειδικό μάθημα για την πρόσβασή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανεξάρτητα του αριθμού συμμετεχόντων, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των μαθητών που δεν έχουν άλλες δυνατότητες προετοιμασίας καθώς και των μαθητών ακριτικών και απομακρυσμένων σχολείων, οι οποίοι χρειάζονται ενθάρρυνση να συμμετέχουν στις εξετάσεις και να μη στερούνται επιλογών και ευκαιριών για σπουδές.