Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νηπιαγωγός | 6 Μαΐου 2020, 02:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το εν λόγω άρθρο είναι αντιπαιδαγωγικό και ως ενεργό εκπαιδευτικό προσχολικής εκπαίδευσης σε Νηπιαγωγεία της χώρας μας με βρίσκει (όπως και όλη την εκπαιδευτική κοινότητα άλλωστε) εκ διαμέτρου αντίθετη!!Η ποιότητα της παρεχόμενης μάθησης μειώνεται όσο αυξάνεται ο αριθμός παιδιών ανά τμήμα, θα έπρεπε να το λάβετε υπόψη διότι θα οδηγήσει σε υποβάθμιση της εκπαίδευσης!!Ειδικά στο Νηπιαγωγείο με 20 παιδιά που δούλεψα, το έργο μου ήταν πολύ δύσκολο και δεν κρύβω ότι εκτός από την έλλειψη σωστής επικοινωνίας, φοβόμουν κάποιες στιγμές και για την ασφάλειά τους, δεδομένου ότι στην ηλικία των 4-5 ετών, δεν έχουν ανεπτυγμένη αίσθηση κινδύνου και σε συνδυασμό με την ακατάλληλη κτιριακή υποδομή, καταλαβαίνετε!Τα νηπιαγωγεία (τουλάχιστον όσα επισκέφθηκα στη 11ετή προϋπηρεσία μου) ήταν τάξεις πολύ μικρές σε τετραγωνικά για να φιλοξενήσουν 15 νήπια..σκεφτείτε τι γινόταν με τα 20 και με τόσα έπιπλα(τραπέζια, καρεκλάκια, παγκάκια, γωνιές δραστηριοτήτων κτλ..) Είναι αδιανόητο να συζητάτε να αυξηθούν σε 26 τα παιδιά!! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ!!!ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!