Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Σοφός | 6 Μαΐου 2020, 02:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος για την Α και Β τάξη υποβαθμίζει τη δυνατότητα διασύνδεσης του μαθήματος με άλλες θεματικές από άλλα μαθήματα όπως γλώσσα και μαθηματικά, όπου δίνεται η δυνατότητα να προσεγγίζονται με πιο βιωματικό τρόπο. Επιπλέον το μάθημα της Μελέτης θεωρείται σημαντικό, καθώς βοηθά τα παιδιά στην κοινωνικοποίησή τους, μαθαίνοντας κανόνες και όρους ζωής σημαντικούς για τη μετέπειτα εξέλιξή τους. Αποτελεί επίσης ένα μάθημα που δίνει την ευκαιρία να εκφραστούν ελεύθερα και να αναπτύξουν τις γραμματικές δεξιότητες με έναν ελκυστικό, βιωματικό και ομαδοσυνεργατικό τρόπο. Αν κρίνεται απαραίτητη η αύξηση των ωρών της Αγγλικής γλώσσας θα πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος εισαγωγής της στο πρόγραμμα πιθανόν με επέκτασή του ως τις 14.00 που δίνει και τη δυνατότητα προσθήκης και άλλων διδακτικών αντικειμένων όπως γυμναστικής ή αντικειμένων που αποφορτίζουν τα παιδιά. Τέλος για την πρόταση για αύξηση των ωρών της πληροφορικής το αναλυτικό πρόγραμμα τείνει προς μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του μαθήματος με διάχυσή του σε όλα τα διδακτικά αντικείμενα ως γνωστικό εργαλείο. Με αυτό τον τρόπο, με ενίσχυση των υποδομών των σχολείων και με καθολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη μαθησικακή διαδικασία, θα αποκτήσουν οι μαθητές τις ψηφιακές δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτεί η εποχή μας.