Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | 6 Μαΐου 2020, 02:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους δώστε στην Κοινωνιολογία την θέση που της αξίζει μέσα στο σχολείο ,αφού έξω στην κοινωνία έχει σημαντική θέση . Από την εποχή του Οθωνα καθηλωμένοι σε μια κλασσική παιδεία αφού ο Μάουερ ήταν λάτρης του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού,και έπρεπε να οργανωθεί το νεοσύστατο Ελληνικό κράτος . Οι συνθήκες της ζωής όμως έχουν αλλάξει και επιχειρείτε με τα Αγγλικά και την Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο να δώσετε την εικόνα του σύγρονου σχολείου και με επιμονή στην αντικατάσταση ενός και μόνο συγκεκριμένου μαθήματος . Ομως οι συνθήκες της ζωής έχουν αλλάξει τα ανθρώπινα δικαιώματα , η ανεργία ,η επισφάλεια στις εργασιακές σχέσεις,η μετανάστευση , η εκπαίδευση, η πολιτική ,η εξουσία, ο κοινωνικός έλεγχος ,η κοινωνία των πολιτών, τα κοινωνικά κινήματα ,κοινωνική κατασκευή είναι κάποια από τα θέματα που τα παιδιά διαδάσκονται , διερευνούν και σεις καταργείτε αυτό το μάθημα 'εν μια νυκτί'. Η Κοινωνιολογία είναι μάθημα πού ενισχύει την προσωπική ανάπτυξη και κρίση του μαθητή . Προτείνω να είναι προυπόθεση η εξέταση του μαθήματος Κοινωνιολογίας για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο σε σχολές Κοινωνικών Επιστημών. Να μη καταργήσετε τις Κοινωνικές σπουδές από το λύκειο αλλά να τις ενισχύσετε .