Θα ήθελα να εκφράσω την κάθετη διαφωνία μου με την Επιμέρους θεματική: «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση», του Θεματικού Κύκλου «Ζω καλύτερα», που περιλαμβάνεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Ως πολύτεκνη μητέρα ανήλικων παιδιών, οφείλω εκτός από την σωματική τους υγεία, να διαφυλάξω και την ψυχική τους υγεία, η οποία θα διαταραχθεί με την απώλεια της παιδικής τους αθωότητά, μέσα από τέτοια προγράμματα.
Ο γονιός, ο οποίος έφερε στον κόσμο το παιδί, γνωρίζει εκατομμύρια φορές καλύτερα την ιδιοσυγκρασία και τον ψυχισμό του (και άρα το πότε και το πώς θα διδάξει ένα τόσο ευαίσθητο θέμα), από κάθε άλλον «ειδικό» που θα μπει στην τάξη για 2-3 ώρες.
Για τέτοια θέματα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ από κανέναν «ειδικό». Ειδικοί επί του θέματος αυτού είναι μόνο οι γονείς που έφεραν τα παιδιά στον κόσμο.
Αν υπάρχουν γονείς - που και αν υπάρχουν αποτελούν την συντριπτική μειοψηφία των γονέων - που δεν μπορούν να μιλήσουν στα παιδιά τους για ένα τέτοιο θέμα, μπορούν να αποταθούν σε κάποιον ειδικό που αυτοί θα επιλέξουν.
Δεν μπορεί για μια πιθανή μειοψηφία γονέων, να εντάσσονται τέτοιες θεματικές σε όλους τους τύπους Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας!!!!!
Το σχολείο έχει τόσα άλλα θέματα, με τα οποία μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την δημιουργικότητά τους, την συνεργασία, την επικοινωνία τους κ.α. Το θέμα αυτό περισσεύει από το σχολείο!
Αλλά ακόμη και εάν, ο μη γένοιτο, ψηφιστεί κάτι τέτοιο να ξέρουν οι αρμόδιοι ότι θα το ακυρώσει, η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών, στην πράξη.
Θα ήθελα να εκφράσω την κάθετη διαφωνία μου με την Επιμέρους θεματική: «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση», του Θεματικού Κύκλου «Ζω καλύτερα», που περιλαμβάνεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Ως πολύτεκνη μητέρα ανήλικων παιδιών, οφείλω εκτός από την σωματική τους υγεία, να διαφυλάξω και την ψυχική τους υγεία, η οποία θα διαταραχθεί με την απώλεια της παιδικής τους αθωότητά, μέσα από τέτοια προγράμματα. Ο γονιός, ο οποίος έφερε στον κόσμο το παιδί, γνωρίζει εκατομμύρια φορές καλύτερα την ιδιοσυγκρασία και τον ψυχισμό του (και άρα το πότε και το πώς θα διδάξει ένα τόσο ευαίσθητο θέμα), από κάθε άλλον «ειδικό» που θα μπει στην τάξη για 2-3 ώρες. Για τέτοια θέματα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ από κανέναν «ειδικό». Ειδικοί επί του θέματος αυτού είναι μόνο οι γονείς που έφεραν τα παιδιά στον κόσμο. Αν υπάρχουν γονείς - που και αν υπάρχουν αποτελούν την συντριπτική μειοψηφία των γονέων - που δεν μπορούν να μιλήσουν στα παιδιά τους για ένα τέτοιο θέμα, μπορούν να αποταθούν σε κάποιον ειδικό που αυτοί θα επιλέξουν. Δεν μπορεί για μια πιθανή μειοψηφία γονέων, να εντάσσονται τέτοιες θεματικές σε όλους τους τύπους Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας!!!!! Το σχολείο έχει τόσα άλλα θέματα, με τα οποία μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την δημιουργικότητά τους, την συνεργασία, την επικοινωνία τους κ.α. Το θέμα αυτό περισσεύει από το σχολείο! Αλλά ακόμη και εάν, ο μη γένοιτο, ψηφιστεί κάτι τέτοιο να ξέρουν οι αρμόδιοι ότι θα το ακυρώσει, η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών, στην πράξη.