Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Λιάππη | 6 Μαΐου 2020, 02:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Νέο Σχολείο του 21ου αιώνα στηρίζεται πάνω στην παραδοχή-αξίωση ότι οι μαθητές/τριες πρέπει να αποκτήσουν γνωστικές, συναισθηματικές, κοινωνικές και μεταγνωστικές δεξιότητες. Οι έρευνες καταδεικνύουν, με τον πλέον ευκρινή τρόπο, ότι το καταλληλότερο μέσον επίτευξης των ανωτέρω στόχων είναι η Μουσική.Το να φορτώνουμε μικρούς μαθητές με επιπλέον γνώσεις δεν συνάδει σαφώς με την επιθυμητή στοχοθεσία. Η δική μου πρόταση συνοψίζεται στα εξής: -Εισαγωγή της Μουσικής στο Νηπιαγωγείο. -2ωρη ανάθεση σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού. -4ωρη ανάθεση Χορωδίας, ενός πολύτιμου εργαλείου στα χέρια εξειδικευμένων εκπαιδευτικών Μουσικής, με αδιαμφισβήτητα και πολλαπλά οφέλη στους μαθητές του σήμερα και πολίτες του αύριο.