Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Μαρκογιαννάκης | 6 Μαΐου 2020, 02:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αν θέλουμε να έχουμε πραγματικά αναβαθμισμένα σχολεία αλλά και πανεπιστήμια θα πρέπει κάποτε να ξεφύγουν τα σχολεία από την εξεταστοκεντρική τους φιλοσοφία και τα πανεπιστήμια να ανοίξουν προς την κοινωνία. Τσακίζουμε τα παιδιά μας στην πιο τρυφερή και πιο δύσκολη συνάμα ηλικία της εφηβείας! Η δε τύχη τους και υπόλοιπη ζωή τους εξαρτάται από 4 ημέρες.... Ο καθένας έχει το δικαίωμα να σπουδάσει στην ανώτερη εκπαίδευση. Δώστε του την ευκαιρία να δοκιμαστεί. Τουλάχιστον σε αυτόν που θα έχει έναν μέσο όρο του Λυκείου άνω του 15. ΟΜΩΣ!!!!!!! Το πανεπιστήμιο θα πρέπει να διατηρεί από μόνο του το επίπεδό του!!! ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ!!! Αυτό σημαίνει ότι η παρουσία και η φοίτηση θα πρέπει να είναι υποχρεωτική! Οι απαιτήσεις θα είναι αντάξιες ενός Πανεπιστημίου και όχι ενός γυμνασίου! Ο Φοιτητής θα σέβεται τον χώρο του! Οι Φοιτητές θα αξιολογούνται αντικειμενικά Η προαγωγή από το ένα έτος στο άλλο θα γίνεται με αυστηρά κριτήρια Για να προχωρήσεις σε επόμενο έτος και μάθημα θα υπάρχουν προαπαιτούμενα και δεν θα είναι επιτρεπτή η παρακολούθηση επόμενου μαθήματος χωρίς να έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία το προαπαιτούμενο. Να υπάρχει η δυνατότητα μόνο για μία επαναληπτική εξέταση διαφορετικά να παρακολουθείται εκ νέου το μάθημα και να εξετάζεται εκ νέου μόνο μία φορά ακόμα.Το ξεκαθάρισμα θα γίνεται το πρώτο έτος. Αυτό το σύστημα όπως εφαρμόζεται και σε όλα τα μεγάλα και αναγνωρισμένα διεθνώς πανεπιστήμια , αναβαθμίζει το κύρος τους αλλά και την ποιότητα σπουδών. Είναι το σύστημα που ακολουθούν και κάποια Κολέγια τα οποία πολεμιούνται με μανία από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, ακριβώς γιατί το επίπεδο των σπουδών είναι πολύ ανώτερο, κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από την ζήτηση στην αγορά εργασίας και αποτυπώνεται και στους μισθούς των στελεχών αποφοίτων αυτών! Έχετε παράδειγμα ακόμα και μέσα στην χώρα! Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο! Γιατί να πρέπει να περιμένουν χρόνια μετά τόσοι άνθρωποι για να σπουδάσουν επειδή ίσως ήταν άτυχοι την εποχή των πανελλάδικών ή γιατί μπορεί να μην ήταν ώριμοι? Αυτοί οι άνθρωποι, ή κάποιοι από αυτούς δοκιμάστηκαν στην συνέχεια, σε μεγάλη ηλικία, και δυσκολότερες συνθήκες μέσα στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Οι μισοί δεν τα κατάφεραν από το πρώτο κιόλας έτος και εγκατέλειψαν. Κάποιοι όμως ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους. Γιατί να μην είχαν αυτή την ευκαιρία νωρίτερα! Πόσο άδικο!!!!! Πόσοι Αδικημένοι! Ας ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΜΕ επιτέλους ΩΣ ΧΩΡΑ και στην Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα πήγατε ΑΨΟΓΑ με τον Κορωνοιό! Τα πήγατε ΑΨΟΓΑ με την τηλεκπαίδευση! Μην τα χαλάσετε τώρα...... Κάντε την διαφορά!!