Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Στρατής | 6 Μαΐου 2020, 02:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Διατήρηση των εφτάωρων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στην Γ' Λυκείου. - Το κόντρα μάθημα στην Γ΄ Λυκείου δε θα προσφέρει πραγματικά τίποτα πέρα από την απέχθεια των μαθητών. Επαναφορά των μαθημάτων επιλογής για να μπορούν οι μαθητές να διδάσκονται μαθήματα που τους ενδιαφέρουν ή είναι σχετικά με την κατεύθυνση που θέλουν ν’ ακολουθήσουν (όπως π.χ. το Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων & Υπηρεσιών που ήταν ένα πολύ ουσιαστικό μάθημα για τους μαθητές που επέλεγαν Σπουδές Οικονομίας & Πληροφορικής). - Όχι στην κατάργηση της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Σε αντίθετη περίπτωση τοποθέτηση της Κοινωνιολογίας ως μάθημα κατεύθυνσης στα δύο πεδία (Ανθρωπιστικών Σπουδών & Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής). Είναι ένα μάθημα που βοηθάει τους μαθητές να αντιληφθούν την πραγματικότητα καλύτερα. - Εισαγωγή του Β.Α.Κ.Ε. (Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών) και στην άλλη ομάδα προσανατολισμού της Β΄ Λυκείου ή τοποθέτηση του ως μάθημα γενικής παιδείας έτσι ώστε οι μαθητές που θα ακολουθήσουν οικονομικές σπουδές ,και όχι μόνο, να έχουν μια γενική εικόνα των οικονομικών συστημάτων & των διαφόρων οικονομικών θεωριών & ιδεολογιών.