Είμαι μαθήτρια της Β΄Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο και βάσει του άρθρου 18 ενδέχεται οι συμμαθητές μου κι εγώ να αποτελέσουμε την πρώτη γενιά που θα επανεξεταστεί για να παραμείνει στο άμεσα συνδεδεμένο Λύκειο.
Πρόπερσι τέτοια εποχή, προετοιμαζόμουν για τις εξετάσεις αυτού του σχολείου. Επέλεξα να μπω σε αυτή τη διαδικασία γνωρίζοντας πως ο κόπος και ο χρόνος που θα αφιέρωνα σε αυτή τη διαδικασία θα μου εξασφάλιζε σταθερή φοίτηση σ’αυτό το σχολείο για τα 6 χρόνια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χάρηκα όταν μέσω των εξετάσεων το σχολείο με επέλεξε κι αυτό.
Σίγουρα υπάρχουν και πολλοί άλλοι άριστοι μαθητές που δεν είχαν την τύχη να φοιτούν σε Πρότυπο Σχολείο. Στο δικό μου δημιουργείται στο Λύκειο ένα επιπλέον τμήμα για να την δώσει την ευκαιρία και σε άλλα παιδιά που το αξίζουν. Αν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο και στα άλλα Πρότυπα θα ήταν όλα πιο δίκαια.
Όσο άδικο είναι να μην μπεί στο Γυμνάσιο ένα παιδί λόγω μιας άτυχης στιγμής την ώρα των εξετάσεων, άλλο τόσο, αν όχι περισσότερο, είναι ένα παιδί που ήδη φοίτησε στο Πρότυπο Γυμνάσιο με επιτυχία να μείνει έξω από το Λύκειο λόγω μιας ατυχίας γιατί τότε το ψυχικό κόστος θα είναι μεγαλύτερο.
Είμαι μαθήτρια της Β΄Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο και βάσει του άρθρου 18 ενδέχεται οι συμμαθητές μου κι εγώ να αποτελέσουμε την πρώτη γενιά που θα επανεξεταστεί για να παραμείνει στο άμεσα συνδεδεμένο Λύκειο. Πρόπερσι τέτοια εποχή, προετοιμαζόμουν για τις εξετάσεις αυτού του σχολείου. Επέλεξα να μπω σε αυτή τη διαδικασία γνωρίζοντας πως ο κόπος και ο χρόνος που θα αφιέρωνα σε αυτή τη διαδικασία θα μου εξασφάλιζε σταθερή φοίτηση σ’αυτό το σχολείο για τα 6 χρόνια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χάρηκα όταν μέσω των εξετάσεων το σχολείο με επέλεξε κι αυτό. Σίγουρα υπάρχουν και πολλοί άλλοι άριστοι μαθητές που δεν είχαν την τύχη να φοιτούν σε Πρότυπο Σχολείο. Στο δικό μου δημιουργείται στο Λύκειο ένα επιπλέον τμήμα για να την δώσει την ευκαιρία και σε άλλα παιδιά που το αξίζουν. Αν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο και στα άλλα Πρότυπα θα ήταν όλα πιο δίκαια. Όσο άδικο είναι να μην μπεί στο Γυμνάσιο ένα παιδί λόγω μιας άτυχης στιγμής την ώρα των εξετάσεων, άλλο τόσο, αν όχι περισσότερο, είναι ένα παιδί που ήδη φοίτησε στο Πρότυπο Γυμνάσιο με επιτυχία να μείνει έξω από το Λύκειο λόγω μιας ατυχίας γιατί τότε το ψυχικό κόστος θα είναι μεγαλύτερο.